Gå til innhold

Kjære alle bonusmammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

..dere som gleder dere til bonusbarna kommer på besøk; jeg vil ønske dere alle et riktig godt nytt år-

kommer rett fra en venninne som jeg akkurat nå er flau over å være venninne med; hun - som drøssevis av andre gjør på samme måte- gledet seg villt til samboerens 6-åring (som selvsagt er super uoppdragen, vilter, kranglete, frekk) skulle dra ikveld. Men sånne holdninger komemr det aldri til å bli et godt forhold.

Jeg sier ikke det er enkelt, og nettopp derfor applauderer jeg dere som oppriktig er glade i deres bonusbarn . Som NESTEN anser dem som deres egne. Som er stolte av dem og glade i dem , og viser det.

Barna deres har det godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne tar jeg til meg :) gleder meg alltid til mine tre bonusbarn kommer, ser frem mot dagene vi har sammen og gjør alltid alt for at vi alle skal kose oss :)

til neste år får de og min lille snuppe en søster, så gleder meg veldig til de blir enda mer knyttet sammen som "søsken" alle 5 :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg er ikke bonusmamma, og ikke liker jeg ordet heller (men det er en annen sak), men sambo er ste-far, og han behandler jenta mi som sin egen, noe jeg setter umåtelig stor pris på :o) Synd å si det, men denne gangen var det jeg som var glad for at jenta mi skulle til faren sin... tok meg ca 5 timer, så savnet jeg henne igjen.... :(

Skrevet

Vet du, jeg synes det ordet er så flott, jeg:-) Skjønner som biomamma at det kan være vondt å høre at barnet har en bonusmamma, men dete r jo sånn det i praksis faktisk er:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja.. det er litt touchy :o) Man kan ikke erstatte mor, liksom :) Men syns at bonusbestemor er helt supert! "Bestemødre" kan man jo ha mange av, om du skjønner. På lik linje med "tanter" :o) Jeg kaller snuppas ste-mor for ste-mor, ikke bonusmamma. Hun har et barn selv, som hun er mamma for :)

Skrevet

joda, ser at den kan være touchy i enkelte sammenhenger..uanstet, intensjonen her var å berømme alle de som ser på sambos barn som bonusbarn - som noe FLOTT som fulgte med på kjøpet, og ikke som noe en gjerne skulle vært foruten:-)

Heiaheia:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er supert :) Jeg er veldig glad for at jeg har en oppegående "bonus-mamma" til mitt barn ( i motsetning til den dusten ho bor sammen med), OG jeg er selvføgelig evig takknemmelig for at min samboer er så fantastisk med datteren min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...