Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 ..dere som gleder dere til bonusbarna kommer på besøk; jeg vil ønske dere alle et riktig godt nytt år- kommer rett fra en venninne som jeg akkurat nå er flau over å være venninne med; hun - som drøssevis av andre gjør på samme måte- gledet seg villt til samboerens 6-åring (som selvsagt er super uoppdragen, vilter, kranglete, frekk) skulle dra ikveld. Men sånne holdninger komemr det aldri til å bli et godt forhold. Jeg sier ikke det er enkelt, og nettopp derfor applauderer jeg dere som oppriktig er glade i deres bonusbarn . Som NESTEN anser dem som deres egne. Som er stolte av dem og glade i dem , og viser det. Barna deres har det godt!!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 denne tar jeg til meg gleder meg alltid til mine tre bonusbarn kommer, ser frem mot dagene vi har sammen og gjør alltid alt for at vi alle skal kose oss til neste år får de og min lille snuppe en søster, så gleder meg veldig til de blir enda mer knyttet sammen som "søsken" alle 5
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg er ikke bonusmamma, og ikke liker jeg ordet heller (men det er en annen sak), men sambo er ste-far, og han behandler jenta mi som sin egen, noe jeg setter umåtelig stor pris på ) Synd å si det, men denne gangen var det jeg som var glad for at jenta mi skulle til faren sin... tok meg ca 5 timer, så savnet jeg henne igjen....
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Vet du, jeg synes det ordet er så flott, jeg:-) Skjønner som biomamma at det kan være vondt å høre at barnet har en bonusmamma, men dete r jo sånn det i praksis faktisk er:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, ja.. det er litt touchy ) Man kan ikke erstatte mor, liksom Men syns at bonusbestemor er helt supert! "Bestemødre" kan man jo ha mange av, om du skjønner. På lik linje med "tanter" ) Jeg kaller snuppas ste-mor for ste-mor, ikke bonusmamma. Hun har et barn selv, som hun er mamma for
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 joda, ser at den kan være touchy i enkelte sammenhenger..uanstet, intensjonen her var å berømme alle de som ser på sambos barn som bonusbarn - som noe FLOTT som fulgte med på kjøpet, og ikke som noe en gjerne skulle vært foruten:-) Heiaheia:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Ja, det er supert Jeg er veldig glad for at jeg har en oppegående "bonus-mamma" til mitt barn ( i motsetning til den dusten ho bor sammen med), OG jeg er selvføgelig evig takknemmelig for at min samboer er så fantastisk med datteren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå