flypapir Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Kjenner dere noe spesielt etter en slik time? Har hatt min 2. time i dag og går og kjenner på om noe er annerledes enn det pleier...
kariuss Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk det sist svangerskap, for et år siden, men på meg hjalp det ikke noe. Fødte 3 uker for tidlig men d skal vel bare hjelpe på en raskere fødsel. Jeg ble satt igang fordi det ikke skjedde noe når jeg hadde rier. Men jeg fikk akupunktur mot forskjellige ting i svangerskapet og syns ikke noe fungerte på meg. Noen er sikkert mer motagelig på det enn andre?!
flypapir Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja, du sier noe.... Jeg har tidligere fått for bekkenløsning og syntes det hjalp. Fikk også noen nåler under sist fødsel som jeg ikke kjente noen virkning av (som jeg merket hvertfall). Satser på å være mer åpen for alternative ting denne gangen, slik at fødselen går litt raskere...
den3.jentapåvei Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Ved forrige fødsel hadde modningsakupunkturen helt klart virkning. Men tror jeg hadde 6 behandlinger. Husker ikke om jeg kjente så mye i etterkant av behandlingene. Har nå tatt 5 beh. men valgte å stoppe opp før en uke før jul. Ennå har ikke snuppe vist seg. Tenkte at om det ikke skjedde noe av seg selv i jula, er det greitt å vente til nyttår.... Nå håper jeg at ikke noe skjer før 1. jan. Starter nok opp igjen med aku om det ikke blir noe rett over nyttår. Har menstermin 27. des og ul termin 7. januar. Har ellers hatt god virkning av aku pga bekkenløsning. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå