En blå å en rød:) Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 prøvde dette ista, å det funka som bare fillern! En liten dæsj eplecider i et stort glass iskaldt vann...DEILIG!!! bare ingen kommer å sier at dette er farlig, da begynner jeg å grine, for det er det eneste jeg har spist/drukket som ikke har kommet opp igjen...Spyr jo 10-15 ganger om dagen, å er helt utstlitt...har begynt å spy opp små blod-dråper også... men på legevakta sier de bare at jeg skal koke opp vann, ha i 8 ts med sukker, 2 ts med salt, å drikke 1 ss av dette hvert kvarter...MYE hjelp å få der gitt...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Håper noen kan bekrefte at dette ikke er farlig for da vil jeg virkelig teste det jeg også! Hva sa de der du kjøpte det da? De pelier jo å være flinke med å si i fra hva som er anbefalt..
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 så bra! Skal kjøpe inn så jeg har klart til kvalmen kommer tilbake:) Er sikkert ikke farlig, er jo bare eplecidereddik og vann:)
En blå å en rød:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2008 kjøpte det på vanlig matbutikk! Synes det er en nydelig tørstedrikk. Hvordan funka det for dere andre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå