Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Har truffet en litt i det siste, ca 5 ganger på 3 uker... I begynnelsen var det den største lidenskapen jeg hadde opplevd. Men så er jeg begynt å bli mer usikker. Samtidig vet jeg at hvis han hadde kuttet meg ut nå, hadde jeg blitt ganske ifra meg tror jeg, Det er han som har vært mest på meg, me meldinger osv.... Kanskje litt derfor jeg blir usikker. For jeg er vant til å kjempe for en gutt, mens denne fyren er bare så snill å god liksom.... Og jeg liker det og, er jo sånn jeg vil det skal være, og ikke omvendt.. Men hvorfor har jeg blitt mer usikker nå, når jeg i begynnelsen følte jeg hadde truffet det største som har hendt meg. Er det normalt å plutselig bli litt usikker??? Noen som kjenner seg igjen?? Må tilegge at jeg har vært singel i snart 4 år, og gått gjennom graviditet og hele pakka alene, å føler meg så selvstendig og uavhengig, kanskje det er det som skremmer meg???
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Er nok ganske vanlig det ja, at man bikker litt frem og tilbake mellom sikkerhet og usikkerhet. Jeg har iværtfall gjort det, og tror ganske mange andre har gjort det. Hvordan man vet at en person er den rette? Vet man egentlig noen gang det? Når man ser folk som har vært gift i 40 år og går hver til sitt, så gir det en vel egentlig ikke store håp om at man kan vite slikt med sikkerhet. man må satse mener jeg, noen ganger vil man føle at det er det beste i verden og at han er den eneste, mens andre ganger kan man føle at ting ikke stemmer helt og at kanskje han ikke var den rette, men slik er det bare, litt senere vil man igjen føle at han absolutt er den rette. Virker jo som han er god mot deg, så kanskje du bare skal senke skuldrene dine litt og ta han imot, ta sats om han ønsker noe seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå