Gå til innhold

Bekymra for babyen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 7 måneder og har i det siste begynt å gjøre noe merkelig. Han rister på hodet, fort frem og tilbake også ler han... er det normalt?? Også har han begynt med en ting som er enda rarere. Han vil legge panna si inntil alt mulig. Merket det først da jeg halvsatt i sofaen med beina bøyd så han kunne sitte oppå meg med ansiktet mot meg, da lente han seg frem maaange ganger for å legge panna inntil hodet mitt. Jeg syns først det var kjempesøtt selvfølgelig, men begynte å lure da han satt i høystolen sin og begynte å gjøre det samme med bordplata. Lente seg ned og la panna nedpå bordet flere ganger.. hva er det for noe? Bekymra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han høres ut som en sunn frisk baby som oppdager nye ting ved seg selv jeg :)

Skrevet

tror det er helt vanlig for dattern min gjorde også sånne ting i den aldern å hun er det ikke no galt med =)

Gjest Orkideen
Skrevet

Høres ut som en helt normal og sunn baby.

Skrevet

Han er jo helt rar jo :) Er dere sikre på at det er helt normalt? Nå ble jeg lettet :) Takk!

HI

Skrevet

Helt normalt. Husk hvor mye kropsbevissthet de skal tilegne seg det første leveåret. Men du må gjerne ta han med til legen og høre. Er veldig sikker på at du kommer til å få samme svaret der som her :))

Skrevet

Akkurat det samme gjorde sønnen min, spesielt det med hoderistingen, trodde også han var litt tullete. Han storlo, må jo være noe med at de plutselig oppdager at de kan gjøre det.

Skrevet

Hehe ja det ser helt tullete ut! :D Han tar helt av til tider! Men det med at han legger panna inntil bordplaten syns jeg var litt veeel spesielt.. men det er sikkert ikke noe farlig det heller :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...