Uwimana Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 hva skal dere imorgen nyttårsaften da? feste eller familie dag? og er det noen som eventuellt skal ut i oslo?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal til mamma. Ho har invitert noen venner på middag, og oss Jeg skal drikke litt når minsten er i seng, så gubben får være edru. Oslo skal jeg ikke ut i, nei
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Byliv og festing på nyttårsaften ble det slutt på når vi fikk barn. Nå markeres denne dagen med familien. I år skal vi til venner og nyte god mat og et glass vin eller to. Kl 24 er det ut og sende opp raketter.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal til sambo sin bestemkompis som bor i samme blokk og oppgang som oss. Samboeren hans venter barn og vi har 2 små, så vi skal lage en god kalkunmiddag i morgen, eller det er han vi skal til som skal lage, han er kokk. Etter hvert går vi vel opp til oss alle sammen (når barna skal legges). Blir vel 1-2 øl i morgen.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 ja ja, jeg skal ihvertfall drikke og kose meg uten barn jeg da=) guttene skal være hos svigers sammen med to til av barnebarna deres. vi skal til et vennepar på kalkun. også sover vi over der da. gleder meg.
Dailis Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Vi feirer med familiedag. Samles hele storfamilien (17 stk) feirer som julaften, bare med raketter Kalkun med tilbehør Kjempekoselig, alltid feiret nyttårsaften slik.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Skal til svigers på nydelig middag =) Så drar vi hjem og legger junior, og så koser vi oss =)
Koseklompen Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Vi pleier å feire nyttår aleine, med god mat og film og masse kos. Vi synes det er koselig og trives med det. Men på Julaften, DA er det.....jo fler jo bedre..he he Men på dagen i morgen skal vi ut og handle det lille vi mangler til middagen og dagene som følger. Og så skal vi koke opp kakao og pakke litt niste og gå en lang tur og kose oss lenge på lekeplassen før vi går hjem og lar vesla kose seg med film og litt nam, mens vi ordne til middagen.. Men tviler ikke på at vår kose-aleine-hjemme-nyttårsaften blir byttet ut med megakoselig-og-stor-familie-og barne-kaos-nyttårsfeiring når vi har fått flyttet nærmere familien.. og selv om nyttårsfeiringen vi har nå er koselig og akkurat sånn vi liker det, så ser vi også frem til samling av familien. Vi har det kjempeflott sammen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 vi skal til mine foreldre og feire sammen med min søster og familien som kommer hit fra stockholm nå i kveld.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 her skal vi spise,kose oss og ta et glass eller 3 med vin. Synest det er greit når tulla har lagt seg. Ellers kommer svoger på besøk og vi skal ha kalkunbrys med waldorfsalat og masse digg til Gleder meg
Tante Bassa Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har to store døtre som skal på fest, mens Teo (7mnd) og jeg skal være hjemme og kose oss. Mulig vi får besøk av søstra mi og mannen hennes.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Skulle egentlig hatt fest hos oss, men den er avlyst pga omgangsyke hos oss :-( Regner med at jeg ligger med hodet i doskåla i morgen!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal spise fondue foran peisen jeg, mannen, datteren min og mini. Nyttårsaften er familiedag her:)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 vi skal stor kose oss hjemme med god mat og film og masse klinings ved midnatt hihi..
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2008 #16 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal ha 15 gjester hos oss. Så her er bord allerede dekket, og hus rengjort til fest:)
Alba44 Skrevet 30. desember 2008 #17 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal til et vennepar med barn. Kommer et annet vennepar med barn dit også. Blir sikkert veldig koselig )
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. desember 2008 #18 Skrevet 30. desember 2008 morgen dagen er avlyst for vår del! Blir middag hos mamma og så hjem og slappe av med jr mens eldstemann skal få være med fram til ca kl 1 hos mormor.. Vi tar det helt piano pga jr er 1 uke gammel
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. desember 2008 #19 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal til et vennepar, så blir familiekveld. Regner med at en del av ungene kommer til å være oppe lenge, så blir rolig =)
Libido- Skrevet 30. desember 2008 #20 Skrevet 30. desember 2008 Vi skulle egentlig i barnedåp, men pappan har blitt syk så det blir utsatt. Vi blir hjemme og tar en vanlig lørdag. Litt ekstra god mat og ut å se på rakettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå