Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er 8+2 og har sett hjertetslå i uke 6. Men er livredd for å miste i MA.. for det merker man ikke?? Har selv hatt sa .. men da blør man jo..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Symptomene forsvinner, og det kommer jo ut til slutt. Ellers må man ta utskrapning.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg merket ingen ting da jeg hadde ma. hadde ingen symptomer annet enn ømme pupper, og tenkte ikke over at de plutselig var mindre ømme enn vanlig... begynte å blø etter sex, fikk beskjed på legevakta (GU) at alt så bra ut. fortsatte å blø litt i noen dager, gikk til slutt til legen som sendte meg på ul. der fikk jeg beskjed om at hjerte hadde nok aldri begynt å slå... var 8+6 den dagen... så jeg hadde jo gått en stund uten misstanker...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hadde ingen anelse... Hadde veldig få symptomer, og det er kun i ettertid at jeg husker at lysten på sterk mat var borte. Men det skjer jo så mye rart med kroppen at jeg visste jo ikke hva jeg kunne forvente. Hadde vært på tidlig ul i uke 7 og så hjertet slå. Var på ul i uke 12 og så ingenting unormalt. Skulle inn på ordinær ul i uke 16 (jeg vet det er tidlig, men det hadde sine grunner som jeg ikke går inn på her). Ante ikke at noe var galt i det hele tatt før jordmoren kom med den sjokkerende informasjonen. Sjansene er jo bedre dersom en har sett hjertet slå, men man kan aldri være sikker. Svigerinnen min fikk beskjeden om at babyen var død to dager før termin. Men det er så mye som kan gå galt her i verden, som vi ikke har kontroll over. Man kan bli påkjørt, falle ned en trapp og slå seg den gærne måten, en toåring kan løpe ut i veien etter en ball... Og som forelder så slutter man vel aldri å bekymre seg, og det begynner ved en positiv test på et toalett et sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå