alexmommytobe Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 jeg tror det er noe paa gang her hos meg naa... var hos legen i dag, og ble sjekket, har 2 cm aapning og er 70% moden. i gaar gikk slim proppen og i dag har jeg hatt rier mer eller mindre hvert 10 minutt siden jeg stod opp... legen strippet membranen naar jeg var der og etter det har rien blitt veldig mye vondere og kommer naa tettere men ikke med gjevne mellomrom.. kan gaa alt fra 10 til 5 min mellom dem.... er det andre som har det paa samme maaten, eller som har opplevd noe lignende for? paa en maate saa haaper jeg det er naa det skjer... er dritt lei av aa gaa gravid, men surt at det bare er to dager til nyttaar....
alexmommytobe Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2008 en liten oppdatering... riene kom helt ned i hvert 4-5 min og var veldig vonde.. ringte foden for aa hore om de ville at jeg skulle komme inn.. fikk beskjed om aa ta meg en varm dusj og se det litt an... etter dusjen stoppet riene nesten helt opp og naa sitter vi bare og venter for aa se om det skjer noe mer... var saa sikker paa at det var i gang naa! maa visst smore meg med litt mer talmodighet!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde det slik med første. Lå i sengen og bare kjendte de komme, vondere og vondere, kraftigere og kraftigere, lå i ca to timer, så tenkte jeg,nå må jeg gå å stelle meg. Inn i dusjen, og da stoppet mine også! Dette var 4 feb 2007 og hun kom 12 feb 2007 (terminen var 16 feb) så hos meg var det falsk alarm. Men du er jo nærmere termin og med åpning så det lyder jo bra! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå