Guttejenta Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Tenkt å fortelle litt om meg =) Eg har vært her før og da hadde eg et annet nick. Gikk ikke hit da eg avbrøt samboerskapet som varte i 6.5 år. Deretter traff eg en ny fyr (min tidligere flamme fra barneskolen) og ham hadde eg ikke sett på 15 år. Det sa bang mellom oss, og som ble til et fyrverkeriet.. Traff ham på slutten av septemer, og siden har me holdt sammen. Han fridde til meg den 19 desember, og den var min beste dag noensinne! Eg hadde aldri tro på ekteskapet, men man kan endre mening når man møte DEN RETTE! Igår var eg litt svimmel når eg stod opp, var helt ør når eg satt på dass =) Og fant ut at brystene mine var ømme, og det er ikke vanlig til meg å være. Så eg ba forlovden om å kjøpe graviditetstesten til meg.. Idag morgens kl 10 stod eg opp, og var litt redd for å gå på do. Visste jo ikke helt åssen eg ska reagere når det gjelder svaret på graviditetstesten.. Forloveden sa at det ville gå bra, og at me ska ta det som kommer. Deretter gikk eg på do, og tisset på pinnen. 2 min senere tok eg med testen til forloveden og ba ham å lese, for eg turde rett og slett ikke å lese den selv. Han så på den og smilte et bredt smil, og eg bare sa: HVA!!? Han viste meg testen, og jammen var den POSITIVT!! Så nu prøver eg å finne ut når eg hadde sistmens dag, men det er ikke lett å huske.. Dumme meg som ikke notert det opp! Imens ska me nyte denne tiden sammen framover =) Håper at det går bra med dere i 1trimester!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer og velkommen til oss. Dette går bra skal du se, i verste/beste fall sender legen deg på en tidlig ultralyd (UL) for å avgjøre babyens alder og ut av det fastsette en termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå