sol10 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Man kan spise pinnekjøtt når men er gravid vel?!.. Tror det.....
Babyønske �� Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Absolutt ingen problem. Kunne man ikke spist det, så kunne man ikke spist noe. Er man plaget med vann i kroppen så bør man være litt obs og huske å drikke mye, da det er salt. Men i 1. tri er man vel stort sett ikke plaget med vann i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå