Gå til innhold

7+1 og fortsatt usikker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+1 i dag, og er fremdeles usikker på om jeg skal beholde eller ikke. Tankene svirrer og ene dagen er jeg sikker på hva jeg vil, den neste veldigusikker. Er til å bli gal av. Har veldig lyst på en unge til, men er redd for hva svigermor kommer til å si. Da jeg ikke er så godt likt av svigermor. Hun mener at jeg ikke tar meg av de to jeg har fra før. Jeg og sambo har vært fra hverandre i tre år og fant sammen igjen for ett år siden, og har det topp sammen, og barna er lykkelige og har det godt.

Skal,skal ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha med at de vi har er 8 og 5.. og at denne ikke var planlagt da det skjedde mens jeg gikk på p-piller..

Skrevet

Tror ikke du kommer til å angre om du fikk en til. Veldig morsomt med tre barn :) Hva svigermor mener er likegyldig.

Skrevet

Du kan ikke ta abort fordi du er redd for hva svigermor sier!

DA vil du angre da. Du har fortsatt noen uker å reflektere på, men jeg sier at hvis man i det hele tatt er bare en bitte liten grad av usikker på å ta en abort, da skal man ikke gjøre det!

Så bra at dere har funnet tilbake til hverandre og har det enda bedre! Dette blir jo et kjærlighetsbarn, kjære deg:)

Skrevet

Jeg hadde gitt armer og ben og kontoen min for å fått være 7+1 i dag:))

Hilsen prøver

Skrevet

Skjønner godt akkurat den prøver. Mine to første satt på 1pp så her er muligens alt utstyr i tipp topp stand.

Svigermor er 5 barnsmor selv og vet bestandig best. Hun klager og syter over ALT jeg gjør med barna, og har levert bekymringsmeldinger på oss tidligere. Senest nå i høst. Er også under BV, som henger over oss som noen hauker. Jeg er jo imot abort. Og vet at jeg ikke takler en også. Da jeg sliter med litt fra før av.

HI

Skrevet

Hva går bekymringsmeldingene ut på da og hva sier barnevernet?

Skrevet

BV vet ikke at jeg er gravid..

Bekymringsmeldingene går ut på "skittne klær, null oppdragelse m.m".. men dette er noe jeg ikke bekymrer meg så mye over, da verken skole eller bhg har sagt noe/levert melding..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...