jordbærsjokolade Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Må kjøpe et nytt bilsete til datteren vår, må være bakovervendt og lett å montere med belte. Vi har ikke bil selv så dette er et sete som skal bli brukt i forskjellige biler (besteforeldre, taxi, tanter og onkler osv). Vil selvfølgelig ha ett som skårer høy på best i test listen:) Kan du anbefale ett?
jordbærsjokolade Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2008 Glemte å skrive alder, 18 mnd og 10,5 kilo ca. Maxi Cosi setet hun har nå skal jo vare opp til 13 kilo, men bør man bytte tidligere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Hvis babysetet passer enda (er hun liten nok) så er det jo bare å bruke dette en stund til =) Vi byttet sete når begge våre var 12 mnd for da ble det trangt i babysetet, selv om det bare veide 9 og 10 kg. Jeg vil jo selfølgelig anbefale Besafe izi kombi setet. Det kan settes både bakover og forovervendt og jeg synes det er lett å montere. Mange andre som ikke har dette setet synes derimot at det er vanskelig å montere. Dette har scora bra på alle tester, beskyttelseskantene på siden er høye og gir god beskyttelse. Begge våre har sittet veldig godt i dette setet (dvs vi kjøpte nytt av det samme setet til mini) Det er fra 0-18 kg
jordbærsjokolade Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk for svar, da skal jeg sjekke ut det bilsetet:) Hun sitter fint i maxi cosi setet ennå, må bøye beina litt men det plager henne ikke. men tenkte at siden hun er blitt så "gammel" at jeg må bytte det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå