Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på fyrverkeri

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er det bare mannen som tenner på rakettene?

Her har vi brukt rett under 400 kr på fyrverkeri i år.

Her er det bare mennene som tenner på. Kan huske mamma har tennt på et par ganger, men størsteparten av rakettene har pappa sendt opp, og slik gjør vi det også, samboern er mest interessert i fyrverkeri, for min del hadde vi ikke trengt noe i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte idag, og det ble det rett over 200 kroner for - så bruker ikke masse penger på det..

Til oss er det bare mannfolka som tenner på. Jeg liker å se på,men fra en liten avstand..

Skrevet

Jeg har nettopp handlet inn å vi brukte 64 kroner :)

stjerneskudd og 1 pakke med 4 bakke greier, og en pakke med 3 grisehyl :)

her er det min far som tenner på, men det er bare fordi jeg er for pingle til å gjøre det selv ;) hehe

Skrevet

De siste årene har vi ikke brukt noe. Sist nytt år kjøpte vi stjerneskudd og en liten familie-pakke.

i år skal vi ha nyttår hos oss så da følte vi at vi måtte kjøpe litt mer. 378 kr for å være nøyaktig, det er inkludert 3 pakker med stjerneskudd.

Skrevet

I år blir det bare stjerneskudd for min del. Satser på at svigerfar kjøper fyrverkeri, men jeg må ikke ha det.

Kan godt se på det andre sender opp. Dessuten er jeg redd veslejenta våkner av smellene og stesønnen min er ikke her denne nyttårsaften.

Jeg har aldri tent på og kommer heller ikke til å gjøre det. Syns det er dritskummelt jeg...hehe. Er litt Ludvik i Flåklypa i meg......

Neste år må vi vel kjøpe for da bor vi i eget hus. Da er vesla 1,5 år og stesønnen min skal være hos oss :-)

Skrevet

Vet ikke hvor mye en pakke med store stjerneskudd koster, men det er alt vi har brukt.

Skrevet

Leste i avisa at de fleste som kjøper fyrverkeri kjøper for mellom 500 og 2500. Var spørreundersøkelse på hvor mye folk bruker. Må inndrømme at 2500 synes jeg ærligtalt er litt drøyt. Dette var en mann jeg kjenner litt, er i midten av 20 årene, med 4 barn fra 1-5 år som svarte at han hadde samme budsjettet som hvert år.

Hjelpes, synes det er utrolig mye penger, og i allefall når man har 4 små barn. Vet også at de ikke har verdens beste økonomi, selv om de nok ikke er fattige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...