Gå til innhold

Billigetester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært inne og bestilt meg et par staver til testing etter å ha lest om det her. Det står jo at de er like sikre som de man får på apoteket, men hva er deres erfaring?

Jeg kjenner jo på meg at jeg ikke nødvendigvis klarer å vente helt til IKM-dato før jeg prøvetester bittelitt og syns jo det var smart å kunne få noen så billig...men om de ikke er sikre er jeg jo like langt.

Noe sier meg at jeg burde lagt inn dette spørsmålet før jeg bestilte dem ;o).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte sånn billigtest når eg testa for første gang,og den viste svak positiv men dog tydlig nok til at vi begge kunne sjå streken...

Min erfaring er at dei er like bra som clerablue sine, men andre kan jo ha anna oppfatning...

Skrevet

Hei!

Jeg kan si at jeg har erfaring med EL testene og forsåvidt graviditetstestene også, men jeg har jo aldri vært gravid da.. (så dem graviditets-testene er alltid negative!!) så dem er nok 99% sikre, ja. El testene slår ut da jeg kjenner at jeg har el, så dem stemmer ganske så sikkert :) Jeg føler at jeg kan stole på dem, så er jo mye mer økonomisk å kjøpe via billige-tester.no enn å gå på apoteket. Også har dem utrolig god service også! Og kjapp leveringstid! =D

Har hørt om andre som har tatt billigstrimmel graviditetstestene og fått svak positiv, tatt fra claerblue og fått negative, også vært gravid!

Lykke til!

Klem fra en testoman ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...