Gå til innhold

Wild Yam ! Hvordan bruker jeg denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter eggløsning?hvordan fungerer den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verserer forskjellige "oppskrifter". Noen sier hele syklusen, noen sier kun etter eggløsning.

Jeg selv tror at hele syklusen må være ok, fordi de 14 dagene mellom EL og mens vil være for kort til at kroppen klarer å nyttiggjøre seg den. Med stort sett all helsekost/alternativ medisin bør det være en viss tids bruk før man kan se effekt, og stort sett er 14 dager(og pause) alt for lite.

Og så er det det om Wild Yam har effekt i det hele tatt. Stort sett må den gjennom en annen kjemisk prosess enn den har vært for å ha den effekten den skal ha.

Skrevet

Jeg tok wild yam etter EL mi. Og frem til positiv test. Vet ikke om det var pga den at spira satt eller om det var refleksologien. Jeg velger å tro at kombinasjonen gjorde susen =)

Skrevet

Hei, jeg lurer på det samme!

Har lest litt rundt på nettet nå, og det står både at den skal tas fra mens frem til el men ikke etter, og fra el og en uke etter. Siden det står flere steder at den vil virke som prevensjon hvis man tar den før el, velger jeg å ikke prøve på det... Så kommer til å ta den fra el og en uke frem bare jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...