Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Har tenkt på deg i det siste og lurer på hvordan det går med deg... Har du hatt noen kontakt med barnefar og familien hans? Håper virkelig du har fått slappet av nå i julen, og lagt denne perioden litt bak deg slik at du nå kan glede deg over tiden fremover. Ønsker deg masse lykke til! :-)
Stine? Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Heisann. Har ikke hatt mye tid til å vært her i julen, vært fullt opp med familiebesøk:) Tusen takk for omtanken:) Har ikke hatt så mye kontakt med han nei, kun på mld. Møtte han i dag, men ble bare krangling... Driver å presser på for å søke om senabort! Men ikke FAEN!!!!! Han har flyttet ut, så vet ikke om jeg kommer til å se han igjen. Litt tøft for tiden, men hvis det er slik han vil ha det, så har jeg det nok bedre uten han!
Lykke X 4 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Du skal bare stå på videre, Skal Bli Mamma. Du er kjempetøff Masse lykke til videre
Stine? Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Tusen takk Skal ærlig innrømme at det er ikke enkelt, men jeg skal nok klare det. Mange mener han kommer krypende tilbake med halen mellom bena etter en stund, men jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre.. Har fått tak i det meste av utstyr, så slipper og ut med så veldig mye cash for å skaffe det jeg trenger.. Er en lettelse det også Men skal nok klare meg godt ja! Har familie og venner som støtter meg fullt og helt, så blir ikke helt alene heller.. Får bare se hvordan det går. Ta en dag av gangen, blir nok bedre når hverdagen kommer igjen og dagene går av seg selv..
Lykke X 4 Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Godt å høre at du har pågangsmot! Skuffelsen og alt annet med han vil gå over med tiden. Tiden blir en venn Det er du som vil sitte igjen med det beste, nemlig barnet! Idag tenker jeg at det var en mening med alt det som sjedde da min eldste var liten (ble alene med han da han var 4 mnd.). Og jeg ser idag på det som en god ting. Vi har klart oss helt perfekt! Nå har jeg en ny fantastisk mann, som også er en utrolig stefar. Du og babyen har hele livet foran dere Og du har mange muligheter Stor klem.
Stine? Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Ja, det går nok over med tiden:) Skal starte 2009 helt alene og spare masse tid, krefter og penger til babyen kommer:) Hans valg blir hans tap!!!! Jeg sitter igjen som vinneren i dette spillet, jeg skal bli mamma til en liten gutt eller jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå