Gå til innhold

Til alle dere som har hatt SA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere alle til legen for å bekrefte at spiren var borte ved å måle hcg eller bare begynte dere å blø og det var det liksom...?

Blødde dere mye? Og var det vondt?

Jeg har nemlig nettopp testet positvt men har hatt "mens" eller Sa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg Loli!

Jeg hadde en SA forrige høst. Da jeg begynte å få blødninger ringte jeg fastlegen. Han henviste meg til ultralyd (innvendig). Der ble det konstatert at jeg hadde en SA. Selv om det var tungt å få vite at det var en SA, var det veldig greit å få det bekreftet, slik at en slipper å gå å spekulere.

Ønsker deg masse lykke til og håper at du ikke har hatt en SA.

Skrevet

Hadde en tidlig SA i fjor høst. Begynte å blø et par tre dager etter positiv test. Hos meg ver det akkurat som vanlig mens, eller faktisk mindre vondt og svakere blødning. Så jeg gjorde ikke noe med det. Forstod liksom at dette ordner seg selv. Tok en ny graviditetstest etter en uke, som da var negativ. Hadde da sluttet og blø også, og følte meg helt fin

Skrevet

Heisann.

Jeg hadde en SA rett før jul. Testet bare svakt positivt å når jeg dro til lege for å få bekreftet graviditet sa hun at når det ble så svakt så kunne det bety at det holdt på å gå gale. 2 dager etterpå begynnte jeg å blø. Blødde ganske mye og i mange dager. har faktisk ikke testet eller noe etter det jeg. Burde jeg kanskje gjort det? Jaja, spiren er nok borte uansett:-(

Klem fra

Skrevet

Jeg fikk tre svak positive tester før IKM. To dager etter IKM, begynte jeg å blø. Mye mer og mye vondere enn vanlig. Lot bare kroppen fikse opp i det.

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å blø litt 2 dager etter positiv test....gikk til legen og fikk gu, og da så hun masse blod lengre opp. Gav meg lite håp...blødningene tok seg opp, og etter noen dager kom også smertene...blødde i 1.5uke....

Skrevet

Har også hatt en SA. Begynte med litt brunt utflod. Fikk legetime og tok bodprøve for å sjekke hcg verdi, og tok nok en blodprøve noen dager senere for å sammenligne. Blødde litt mer og fikk sterke menssmerter. Blødde ikke så mange dager. Jeg var 6 uker på vei dengangen.

Skrevet

Har lest litt rundt og de kaller det visst ikke Sa engang. Det heter kjemisk graviditet når man mister så tidlig. Jeg fikk jo blødning 2 dager før ikm. Ferdig å blø nå etter 7 dager men fortsatt positiv test...jaja tester meg før jeg skal til lege på fredag og er den negativ da så dropper jeg hcg.

Skrevet

hvordan har det gått med deg?

er du gravid?

Skrevet

Hei!

Nei, jeg testet meg igjen på torsdag og da fikk jeg negativt utslag så da gadd jeg ikke gå til legen.

Var nok en kjemisk graviditet. Det værste av alt er at jeg føler meg litt gravid....tenkte jeg skulle ta en test til i morgen bare for å være 100% sikker! Hehe, man blir jo kokko;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...