Honningmelon Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Vi er sjelden det. Vi har få felles venner, og alle kameratene til sambo lever livet uten barn eller har flyttet. Min beste venninne og hennes mann og barn var vi mye sammen med, men så flyttet de langt unna Så nå har jeg ingen nære venninner med barn. De er liksom så veldig opptatt. Syns i det heletatt alle er veldig opptatt, jeg. Så vi er mest sammen med familie på fritiden, og er glad vi har familie.
fox`y Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Nei aldrig noe lenger. min beste veninne flyttet langt unna, min andre beste venninne er altid opptatt med mann og familie, så treffes sjelden vi oxo. sambo sine venner bor 65 mil unna. så blir mest naboer vi snakker sammen med og treffer.
Stjerne37 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Nei,flere grunner til det. 1. Mine venninner bor 30 mil unna,jeg har flyttet. 2. Samboer har ingen stor vennekrets.Mange single. 3. De vennene jeg har fått gjennom jobb har mer en nok med sin familie,venner osv. 4. Både samboer og jeg jobber skift.Jeg jobber masse kveld og han dag så di få gangene vi har fri samtidig går til tid med guttungen og husarbeid.Vi jobber helg begge to så tiden sammen blir så dyrbar. Synd i grunnen:(
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Ikke så mye som mange andre, nei. En venninne av meg bor 30 min unna og er alene mamma, så om hun skal komme hit må det være når guttungen er hos pappa. jeg prøver å dra dit en del, mne får litt dårlig samvittighet for sambo som så og si ikke har noen venner. Ett felles vennepar har vi da, som ikke bor så veldig langt unna, men de er alltid så opptatt at de ikke engang har tid til å få besøk. Så tiden går med til oss og husarbeid, klesvask, oppussing og jobing (sambo jobber mye kveld)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Har en del venninner med barn på samme alder som meg, og vi treffes minst 1 gang i mnd.. Veldig koselig! Ellers så bor bestevenninna mi på andre siden av landet, så vi sees sjeldent.. Bare venter på at de skal flytte tilbake!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har endel gamle venninner som jeg treffer alene, men vi har to vennepar med barn som vi er sammen med alle sammen. Er litt opptatt av å bygge opp et nettverk rundt barna siden vi har lite familie i nærheten.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Nei, mest sammen med familien, men vi glimter til å begynner å bli flinkere. Nå bor flere av våre nære venner langt unna, men treffer dem så ofte vi kan da. Har mye familie i nærheten som vi treffer omtrendt ukentlig. Noen er vel i praksis både familie og venner i grunn....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Har ei som jeg er sammen med ofte.. Minst et par ganger i uken at vi møtes.. Også har jeg noen andre som jeg møter nå og da... Mindre nå som jeg går gravid ..
tertilus Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er sammen med venner flere ganger i uka, både med og uten barnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå