Gå til innhold

andre som noen ganger har sex for mannen sin skyld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å egentlig ikke har noe lyst selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg er temmelig ego der.

Jeg har sex fordi jeg vil! Og mener at det burde alle andre ha også.

Skrevet

ja jeg, som regel kommer lysten til en viss grad etter at vi har begynt å ha sex men føler aldri det store behovet lengre. kjedelig..

Skrevet

bra det er andre også! det rare er at viss han tar føringen å vil, så vil jeg nesten aldri.. men viss det er jeg som får foreslå det er det noe helt annet!

Skrevet

Som en annen sier her. Har ikke lyst i utg punktet (vil heller sove) men når han begynner så er jeg rimelig fort med på leken..hehe

Skrevet

Nei.

Jeg elsker mannen min, og jeg elsker sex, ergo elsker jeg å ha sex med mannen min. Så jeg har sex for min (og hans) skyld.

Skrevet

Enig med anonym 13.36.

Er vel ikkje alltid at begge har like lyst i starten, men det kan vere begge veier, men ingen er vanskelige til å få med........

Skrevet

Altså, det hender jeg ikke har særlig lyst i utgangspunktet, men at jeg blir med på det likevel for lysten kommer, i aller høyeste grad:)

Skrevet

tror nok det er en del som har sex for mannen sin skyld ja.

Jeg er værtfall en av de,

Selvfølgelig burde det ikke være sånn, for lysten blir bare mer og mer borte mener jeg, om man har "ufrivillig" sex, men samtidig vil man ikke at parteneren sin skal bli sur og avvist...

Men jeg er som en annen sa her oppe, de gangene han prøver seg får jeg sjeldent lyst, men når jeg selv tar iniativet går det bra, men hvor ofte er det da? hehehehe...

tror kanskje man sammen må prøve å endre på dette selv om det ikke er lett, prøve nye ting, snakke om hva man liker og ikke liker, hvorfor man ikke blir tent og hva som gjør deg tent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...