Gå til innhold

Da har jeg bestilt 1. kontroll :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time 15. januar, dvs i uke 7 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bestille til mandag jeg :)

Blir spennende :D Masse lykke til

Skrevet

jeg har også bestilt time i dag:) fikk ikke time før 27.jan da..syns det er altfor lenge til;) hehe..håper dagene går fort..oi oi oi,jeg gleder meg:)

Skrevet

Jeg har også bestilt i dag. Fikk ikke før 27. januar jeg heller. Men da er jeg rundt 8 uker på vei, så det er sikkert greit :)

Sist gang oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei.....

Skrevet

hun lurte på hvilke uke jeg er i,og ut ifra det ble det 27.jan. men nå er jeg litt usikker. for på babyverden står det at jeg er i uke 5,og her står det at jeg er i uke 6. vet at det ikke er så veldig forskjell akkurat nå,men syns det var litt rart bare...

Skrevet

Babyverden og BiM sier forskjellig. Jeg er i uke 4 (4+5 i dag), men det er jo min 5. uke (feks at jeg er 28 nå, men er i mitt 29. år). Det er litt forvirrende, men du er nok i din 6. uke tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...