Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Fikk time 15. januar, dvs i uke 7
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Skal bestille til mandag jeg Blir spennende Masse lykke til
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg har også bestilt time i dag:) fikk ikke time før 27.jan da..syns det er altfor lenge til;) hehe..håper dagene går fort..oi oi oi,jeg gleder meg:)
entil :) Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har også bestilt i dag. Fikk ikke før 27. januar jeg heller. Men da er jeg rundt 8 uker på vei, så det er sikkert greit Sist gang oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei.....
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 hun lurte på hvilke uke jeg er i,og ut ifra det ble det 27.jan. men nå er jeg litt usikker. for på babyverden står det at jeg er i uke 5,og her står det at jeg er i uke 6. vet at det ikke er så veldig forskjell akkurat nå,men syns det var litt rart bare...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Babyverden og BiM sier forskjellig. Jeg er i uke 4 (4+5 i dag), men det er jo min 5. uke (feks at jeg er 28 nå, men er i mitt 29. år). Det er litt forvirrende, men du er nok i din 6. uke tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå