MissAntrop Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Det er bare så umulig å gjøre avtaler med henne. Hun kan foreslå at vi skal finne på noe til helgen, feks skogstur med barna. Når det nærmer seg helg, sender jeg melding for å avtale nærmere, og da har de plutselig helt andre planer. Ikke noe "unnskyld", "Sorry, det kom noe i veien", men akkurat som om vi aldri har planlagt noe... Hun spurte oss for 1 mnd siden om vi skulle feire nyttårsaften sammen. Vi skulle være hos oss, spise god mat og slappe av. Når jeg snakker med henne lillejulaften sier jeg at vi sees i romjula/nyttårsaften. Hun sier ingenting.. Så, i går fikk jeg en sms at de må avlyse planene nyttårsaften da de skal reise til hennes svigerfamilie istedet. Det er vel første gangen at hun har avlyst selv, at jeg ikke behøvde å spørre, men kjenner jeg er irritert og lei. Orker ikke planlegge mer sammen med de, da må vi jo alltid ha en backup plan..
*Askepott og hjelperene * Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Skjønner deg veldig,har samme problemet. Har bestemt meg for å kutte ut,gidder ikke mere.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Har en lignende venninne og jeg stoler rett og slett ikke på det hun sier. Avtaler sjelden noe med henne for det blir aldri noe av...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Det er så jævlig kjipt å gjøre sann.. Har selv 2 sanne veninner, og det skjer gang på gang. Er liksom aldri vits i å glede seg til å finne på noe med de, for det kommer som regel en sms med en kjip unnskyldning rett før uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå