Gå til innhold

Vondt i korsryggen! Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hörer stadig om alle som har så vondt i magen og ömme pupper, men jeg har bare utrolig vondt i korsryggen! Klarer nesten ikke böye meg eller ta på meg sokker engang... Noen som vet om dette er vanlig eller om det kan väre ryggen som har slått seg vrang pga noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter litt med ryggen jeg også, korsryggen/bekken samt ømme pupper he, he....

Skrevet

Jeg har også ømt i korsryggen...pluss magen, og puppene er det ikke sjangs med! De er så ømme at jeg ikke kan sove på magen lenger...

jeg har kjøpt sånn sove U pute....Comfort -U heter den...den er veldig god mot bekken/korsryggsmerter da dn gir god støtte der man trenger det og kan brukes på forskjellig vis....

Skrevet

Du er ikke alene om det dessverre. Jeg fikk vondt i korsryggen og løst bekken to uker før det slo ut på graviditetstesten... Så jeg visste at jeg var gravid pga det.

Jeg sover med pute mellom knærne og bak ryggen for å støtte opp bekken og rygg allerede, ellers våkner jeg av at det er vondt... Så blir jo spennende å følge den utviklingen...

Har du barn fra før? Bare tenkte om du har hatt bekkenløsning før? Jeg hadde ganske så kraftig med førstemann, så det blir vel lignende tilstander denne gangen...Jey...

Skrevet

Høres veldig tidlig ut men d kan være bekkenløsning, da burde du være veldig obs så d ikke blir værre så her tidlig. Hør litt m jordmor og/el lege.

Skrevet

Da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg mye smerter i korsrygg i starten, men det gav seg etter hvert. Har lest at det kan skyldes det høye hormonnivået og når det stabiliseres vil også ryggen kunne bli bedre.

Jeg husker ikke helt når jeg begynte å bli bedre, kanskje rundt uke 10-12. Så var jeg bra til jeg var omkring 6-7 mnd på vei, da fikk jeg bekkenplager, og det kjentes helt annerledes ut...

Rart hvor mye av svangerskapet man glemmer. Skulle ønske jeg hadde skrevet ned mer, så hadde jeg kunne sammenlignet...

Skrevet

Jeg har også utrolig vondt i korsryggen og ned i hoftene, hatt det i litt over en uke nå, er til å gine av så vondt er det.

Tenkte først det var ryggen som hadde låst seg, men er nok ikke det, er vel pga graviditeten.

Hadde det ikke slik med min forrige.

Vil disse smertene føre til bekkenløsning, og hvor tidlig er det mulig å få noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...