Gå til innhold

Tenk dere om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny her på BIM og har sittet og lest en del av både nye og gamle innlegg her. Mange er morsomme, lærerike og provoserende.

Alle innlegg har jo alltids en mening for noen. MEN tenk dere godt om hva dere skriver i de enkelte forumene. Leste f.eks om ei på Assistert befruktning som kun ønsket seg en sønn og hun har barn fra før. Det er vel ikke riktig å legge inn et slik innlegg der. Tenk på de som sliter veldig for i det heletatt å kunne få barn. Jeg er heldigvis en av de som har sluppet å slite, men har nær familie hvor de har slitt i flere år og vært i gjennom flere mislykkede forsøk på å få barn. Og jeg har sett hvordan tungt det har vært for dem å gå på et nederlag gang på gang.

Det er helt greit at folk har forskjellig mening, være seg å ta vekk barn med Downs, om man skal bruke barnevogn eller ikke o.l,.

MEN TENK DERE GODT OM FØR DERE LEGGER INN ET INNLEGG OG I HVILKET FORUM DERE LEGGER DET INN.

Et lite hjertesukk fra ei som skal bli mamma til sommeren!

Vil ønske alle et riktig godt nytt år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her, som i de fleste andre forum er man ukjent og anonym for andre. Så det vil derfor alltid være noen som legger inn innlegg kun for å provosere, såre og treffe hodet på spikereren. Veldig synd, men er ikke så mye å få gjort med det, annet enn å heve seg over og ikke la seg provosere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...