Gå til innhold

Snåsamannen vil ikke la seg teste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel enda et bevis på at det bare er humbug og for tapere som tror på alt mulig som Cat.68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det et bevis? Han har vel fri vilje, han som andre. Og husk at han aldri har tatt ei krone i betaling for det han har gjort, så hva skulle poenget med å lure noen være? Ikke reklamerer han heller. At han nå gjør noe som gjør ham mer kjent, pga den boka, betyr ikke at han vil bli kjent. Og således er vel tidspunktet for reklame litt dårlig; en reklamerer jo når en starter, og ikke når en slutter.

Skrevet

Tøff i tryne Hi.

Er nok ikke bare meg som har tru på Joralf.

Synes ikke det er noe rart at han ikke orker delta i et program som den Sjette Sans. Ikke har han noe å bevise overfor noen heller.

Og Du Hi , hvorfor så feig, trur du jeg kommer å tar deg vis du signerer med nick?

Skrevet

Han føler vel at det ikke er noen grunn til å la seg teste.Han har hjulpet mange folk,bevis nok spør du meg.

Bare å la være å tro på han det,akkurat som han bryr seg om det liksom.

For meg så virker han som et flott mennske.

Skrevet

Hvorfor skal han være med i et program for å bevise noe som helst? Jeg tror han driter i om folk tror han heller ikke.

Det er ikke det som er viktig.

Og mannen er jo gammel og vil helst bare ha fred og ro. Han sier selv at han ønsker å få være i fred, men at han ikke kan avvise folk som kommer til han.

Skrevet

Jeg har full tro på Jorald Gjerstads evner. Han har i et halvt åthundre hjulpet menensker uten å kreve noe tilbake. Han ble sourt i God morgen Norge om han kom til å trekke seg tilbake nå. Han sa at han ikke kom til å avvise noen men at han var sliten og håpte at han nå fikk hvile. Han averterer altså ikke i Dagbladet under spåannonsene, men han hjelper em som kommer til ham nettopp grunnet jungeltelegrafen. Mennesker som har blitt hjulpet av ham sprer ordet, og folk søker til ham. Hvorfor skal dette være et problem? Han lopper ikke folk for penger som mange av disse kvasi-healerne som sitter rundt omkring, og han nekter å behandle folk hvis de ikke går til lege i tillegg. Leger har også henvist sine pasienter til ham ved siden av medisinsk behandling.

Nå har han gått med på å fortelle sin historie gjennom en bok som er utarbeidet etter flere år med et tett samarbeid med forfatteren. Han har sagt at målet hans med dette er å hjelpe andre med evner til å føle seg normal. Jeg blir så ***/ forbanna når jeg ser hvordan media grafser tak i

saken og reduser Gjerstad til en mediajippo. Forlaget er tydelig interessert i penger og skaper blest rundt ham for å selge bøker. Jeg mener at de burde fungere som et filter som beskytter ham mot å fremstå slik han har gjort etter at alskens journalister skal teste hans evner. Syns folk skal oppfylle ønsket hans om å få hvile jeg..

Skrevet

Hvorfor skal ha la seg teste?? En velger selv om man vil tro på det eller ikke...

Sjekk "kjenner du varmen? " på nrk

Skrevet

Det er to år siden NRK testet ham. De fulgte ham da han hjalp en familie på fire. Hvorfor i all verden skal han bli med på en ny test?

Skrevet

Hmm - selv om jeg tror at det er mer mellom himmel og jord enn det som kan bevises så føler jeg vel meg så absolutt ikke som noen taper.

Snåsamannen har jo faktisk blitt testet for et par år siden av NRK, dette programmet ble for kort tid siden vist 2 ganger, og der ser man jo ved selvsyn at han ikke farer med bedrag.

Må ellers tilføye at du HI er vel enn større taper som er så "narrow-minded" og redd for ting som du ikke kan forklare rasjonelt enn noen av oss som tror på marsboere, spøkelser, healing og spådamer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...