Gå til innhold

Dere med Hafslund alarm.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Securitas har tatt over. Er det slik at alle må bytte sensorer i systemt nå da, og virker ikke det gamle systemet før det er gjort????

 

Bare lurer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det funker sånn at hafslund skal fortsette som før men at det nå er Securitas som eier de. Har ikke hørt noe om at vi må bytte ut alamsystemet jaffal!

Skrevet

ok

Skrevet

Alt er som det alltid har vært, bortsett fra når du ringer 09111 svarer de med Securitas. De tidligere Hafslund ansatte er nå over i Securitas, men er det behov for service etc på alarmen din vil du etter hva jeg har forstått, komme en tidligere Hafslund ansatt for å ordne opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...