SolstråleneMine<3 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har en klump på venstre side av magen, og den er spesielt tydelig om morgenen. Det er en skikkelig kul, og noen ganger er den hard og andre ganger ikke. Jeg er 17+3 på vei. Noen som vet?
b10na&lillegull Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er bare 14 uker på vei, men livmoren min kjennes ut som en klump på venstre side litt over blæra av og til, og den er ganske hard. Vennina mi hadde det også sånn, så tror det er normalt. Beklager for at jeg ikke har noe bedre svar!
Idaen84 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja har nett den samme klumpen eg òg. Kjenner den som regel best om morgenen. Er 16 veker på vei og er egentli ganske sikker på at det er livmora mi eg kjenner:)
SolstråleneMine<3 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 ok takk skal dere ha
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Nå ble jeg lettet! Jeg har også en slik kul på venstre side, rett over skambeinet. Men jeg kjenner den helst på kvelden jeg. Er 12 uker på vei, men venter tvillinger så livmora mi vokser kanskje litt fortere. Skal på ny UL på mandag, skal spør gyn. om det da tenkte jeg.
Sofapute Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 hvis den er vond, kan det være lyske brokk..? Ikke for å skremme dere. Det går vekk etter fødselen
Elviraen Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 det er ungen dere kjenner..... ungen å livmora å fostervannet som tilsammen danner en "klump" i magen..... klumpen er hardere på morgenen da dere sikkert er tissetrengte og den er mer tydelig fordi den er lengre opp.... har ledd noen ganger når jeg har lest her inne..... "jeg har en klump i magen, hva kan det være!?" EHHHHH....kanskje dere er gravide og det er ungen som vokser?? da kan jeg informere om at det blir værre før det blir bedre..... denne klumpen kommer til å vokse noen måneder, i de fleste tilfeller kommer den rundt uke 12-13 og vokser helt frem til uke 40, DA MINE DAMER OG HERRER.... kommer klumpen ut!! magen kommer gradvis til å forsvinne i ukene etter at "klumpen" kom ut.... "klumpen" har med seg fostervann, morkake livmor..... livmoren skal inn jenn da.... "klumpen skriker når den skal ha mat eller ny bleie, eller om den er missfornøyd ellers..... "klumpen" kommer til å gi dere mye glede når dere bare forstår hva den er!!
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Hehehehe.. nå ler jeg høyt! :-D Morsomt innlegg! :-D Mange rare spørsmål man kan komme med alså ja.. Synes bare for min egen del at denne "klumpen" er litt rar, siden den kommer å blir borte igjenn i løpet a dagen. Å siden jeg kjenner den på venstre side og ikkje på midten.. Har liksom alltid trodd at når livmora vokser så er den på midten, og er der heletiden. Men man kan jo lett ta feil her i livet ja ;-)
Elviraen Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 ja, det er jo mye rart en skal bekymre seg for, å da er det jo ikke så rart at men undrer seg over denne klumpen på venstre side som kommer å går, jeg har heller aldri vært gravid før, jeg er 17+4 nå..... jeg bare har rekna med at det er ungen, å når dere sier det så er den litt til høyre..... de aller fleste har den ikke midt på, den kommer til å bli midt på etterhvert når den vokser, men slik i starten er den noen ganger på midta å noen ganger til venste, noen ganger merker man den godt og andre ganger er den nesten litt borte, dette er veldig individuellt, kommer an på om man hadde mage fra før, om man er mye oppblåst osv... det som er det morsomme er jo at "klumpen" bare blir større å større!!!!! Gleder meg til den er hard å fin den her magen, som noen ganger bare ser feit ut!! Nå varierer det nesten fra dag til dag her, den har vokst, og det er jo omtrent på størrelse med en håndball det som er inni her med alt "utstyret" "klumpen" trenger, men den er liksom ikke en knallhard gravvidmage, den er mer som en litt smålubben gryende ølvom..... hahah ja ja, slik er det!! men lykke til med klumpen deres alle sammen!
b10na&lillegull Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Haha Herlig ! Takk for det Jeg er også bare lubben og fæl nå, gleder meg til klumpen blir større
b10na&lillegull Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Haha Herlig ! Takk for det Jeg er også bare lubben og fæl nå, gleder meg til klumpen blir større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå