Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Husker ikke hva nicket ditt er jeg, du som jobber med den nettsiden Men hvis du ser dette så håper jeg du kan svare. Hvor lang bestillingstid er det nå i julen? Jeg bestilte noe 12. desember - kan jeg regne med å få det i løpet av uka da tror du?
Libido- Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Nå vet ikke jeg hvilken ordre som er din, siden jeg ikke har noe ordrenr. å gå ut etter. Men jeg ser at det er sendt ut to forsendinger fra New York som er på vei. Den ene sendt på fredag og den andre i går. Pga. Alle helligdagene må du nok belage deg på at det ikke kommer før på nyåret. Om det rekker å komme til helgen tørr jeg ikke svare på, men regner med du må vente til uke 2. Slik er det desverre når det er så mange helligdager. Ønsker du ytterligere detaljer om din bestilling vennligst ta kontakt på mail. MVH Linn P
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Takk for raskt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå