Gå til innhold

hvem er fortsatt her?


mas0

Anbefalte innlegg

 

Jeg er nå 9 dager på overtid.. spent på om det blir 2009-baby likevel. Ingen tegn på at han vil komme ennå, men trøster meg med at det kan skje plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her enda. Termin i går, så her er det ikke mange dagene over nei. Håper at det blir 2009. Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 4 dager på overtid.. Tror nok det blir 2009-baby på meg, men hvem vet. Plutselig så bestemmer han seg kanskje for at han vil feire nyttårsaften med oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei helter på overtid!

er 10 dager over og har avtale om å settes i gang 3.januar.

I morgen finnes to alternativer:

1) bebis hører fyrverkeri og tenker; "høres ut som en kul verden, kommer ut nå, jeg"

eller 2) bebis hører fyrverkeri og tenker; "shit, megaskummelt, best å bli her inne!"

 

blir spennende å se... skal dere være trygt hjemme eller noen store planer for morgen kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hær enda, hadde termin 28 desember.. har noen kraftige "mensensmerter" i dag, så spørs bare om ikke hun har tenkt å komme i dag/natt, hadde vært morsomt om det hadde blitt i natt da.... får sånne jevnlige tak.. ikke så lenge siden det begynte.. får håpe det tar sin tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin på julaften (7 dager siden) og er her fortsatt. Har hele tiden håpet det blir januar for å unngå høytiden og for at han skal være født tidlig på året mht skolestart osv. Tror derimot det er noe på gang nå ... hadde litt spor av blod i truse for en halv time siden ... tror det kan være det de kaller tegningsblødning. Skal ringe sykehuset for å ta en prat i tilfelle de vil ha meg med inn på sjekk. Da er det greit å ha gjort før vi skal bort i kveld ... hvis vi kommer oss bort i kveld da ... spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år til alle og masse lykke til. Jeg sitter fortsatt her med kulemagen. Det blir rolig kveld på oss.. håper fortsatt å feire på føden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dager på overid i dag, og satser på at gutten vil komme nyårsdagen eller 2.januar :) Slipper nok unna 2008 nå! Skal på overtidsvurdering 2.januar, da blir det sikkert da :) Juhuu, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...