Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hvordan gikk det til dere? Går jo greit de 6 ukene pappan er hjemme, men når han begynner i barnehage, 9,5mnd gammel!! Huff, synes han er litt liten.. GRUER MEG!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Gruet meg jeg også, men fikk en "rolig overgang", jobbet kveld og helg istedenfor dagtid og kunne derfor fremdeles ha henne mye hjemme (hadde jo noen dagvakter også). Hadde svigermor som dagmamma. Nå er hun hos svigermor "på fulltid" siden jeg er student og jobber. Det går veldig greit etterhvert, men til våren skal jeg i permisjon igjen og skal da ha henne hjemme endel - gleder meg til det da=)
~sjiraff~ Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Min er feridg om 3 uker, gruer meg også. Men gleder meg også litt. Vi har heller ikke fått noen barnehageplass så min mann skal være hjemme på dagtid til over påske. Etter det vet jeg ikke hva vi gjør med det ordner seg vel. Han blir hvertfall godt over året før han begynner i bhg og det er n hvertfall en liten trøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå