Gå til innhold

For et føre...


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mildvær her noen dager nå, sørpete, speilholke og ekkelt. I dag er det minusgrader, hadde vært supert nå om det kom litt snø, men jeg tenker den nedbøren vi fikk/får kom i går i form av regn.

Nå er det steinhardt, speilglatt, strødd/asfalt på gangveien slik at det ikke går ann å bruke spark, snøen er hard og porøs, og går ikke ann å leke i. Vi holder oss inne i dag også vi.

Hvordan er føret hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snøen forsvant helt fra veiene og det er bare noen rester i skogen, hagene og kantene så det er ikke vanskelig å komme seg av gårde. Spørs hvor lenge det varer, jeg venter på snøen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...