lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Har vært mildvær her noen dager nå, sørpete, speilholke og ekkelt. I dag er det minusgrader, hadde vært supert nå om det kom litt snø, men jeg tenker den nedbøren vi fikk/får kom i går i form av regn. Nå er det steinhardt, speilglatt, strødd/asfalt på gangveien slik at det ikke går ann å bruke spark, snøen er hard og porøs, og går ikke ann å leke i. Vi holder oss inne i dag også vi. Hvordan er føret hos dere?
blond Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Snøen forsvant helt fra veiene og det er bare noen rester i skogen, hagene og kantene så det er ikke vanskelig å komme seg av gårde. Spørs hvor lenge det varer, jeg venter på snøen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå