ifie Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 I dag er jeg så kvalm at ingenting frister (og vi har fortsatt kjøleskapet fult av deilig julepålegg!) Det begynte egentlig i går kveld, så jeg begynner å kjenne at kroppen trenger energi! Noen som har forslag til hva som kanskje kan være ok å spise? Har prøvd meg med pære og brødskiv med leverpostei... :/
ifie Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fant tips på "nyttig info.."-tråden
nesten30 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 sibas rugkjeks... sånne i rund plastboks kan være gode å ha når sult/kalmen melder seg.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 det er veldig individuelt. For meg hjelper syrlig mat og salt mat.
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Grove kavringer med brunost og melk til har hjulpet meg gjennom to kvalme måneder...De første ble servert på senga før jeg sto opp..og som kvalmestillende nattmat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå