Gå til innhold

Jente eller gutt? :-)


♡ JuniBolle 09 ♡

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter en liten prins.

Var på UL 20 des, men den ordinære er imorgen 2 jan.

Har foreløpig termin 4 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi venter ei jente. Har en gutt og ei jente fra før. Ny termin ble 6.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på UL 29.des. Da fikk vi ny termin 6.juni. Vi ville ikke vite hva det er, men fikk vite det som er aller viktigst!!! -alt står bra til med den lille, 10 fingre og 10 tær, et hjerte som banker og ellers en kropp som utvikler seg helt normalt. Så får det være en overraskelse om det er gutt eller jente. Har jente, 1år, fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter ei lita jente!=) Hadde mens termin 29.mai, men fikk UL termin 04.juni i stedet..Hadde det på følelsen fra før UL at det ble jente, har egentlig sagt hele tiden til alle at jeg trodde det ble en jente, så magefølelsen hadde rett!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på UL i dag og vi venter en liten gutt! Ville ikke vise seg frem skikkelig så jordmor ofret pausen sin og sendte oss ut slik at jeg fikk i meg litt sukker. Når vi kom tilbake viste vår lille prins seg frem som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL om to uker og har veldig lyst å vite kjønnet. I brevet fra sykehus stod det at det vanligvis ikke bestemmer kjønn, men det virker som de fleste som vil vite det får vite kjønn? Noen som har vært borti noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi ble flyttet fra 6 til 8. juni og venter en liten skredder.... ;p

Satt i skredderstilling hele ultralyden så det var ikke mulig å se hvilket kjønn h*n har.

skal tilbake for ekstra oppfølging i uke 24 pga prematurfødsel sist, så da får vi en ny sjanse til å se kjønnet.

Var litt gøy at vi ikke fikk sett det denne gangen syns jeg, for jeg har vært litt usikker på om jeg vil vite eller ikke. Spurte mest for mannen min sin skyld, for han er så utrolig nysgjerrig. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På UL i dag så vi uten tvil en gutt, det er kjempegøy og storesøster gleder seg!! Heldigvis rykker terminen stadig fremover og nå er det 7 juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det ei lita frøken, gitt! De kunne si med 80-90 % sikkerhet! Både hun som tok UL og studenten hadde veldig følelse på jente og jeg har selv veldig jentefølelse... Har en gutt fra før, så det blir veldig hyggelig med ei lita tutte! :-) Termin 11 juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...