ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har et dilemma Det navnet vi ville ta er det noen i nær familie som tok nå. Noen som har gode forslag???
To prinsesser Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Lucas, Mathias (skulle vår baby hete men viste seg at det ble ei jente), Leander er veldig fint syns jeg da..
Gulosten™ Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Trenger å ha den diskusjonen sjøl jeg... Vi er totalt blanke :S Jeg syns gamle norske navn som Eirik er fine, Håvard/Håkon, osv. Men sambo forbinder de med pannebåndsguttene fra Blærum (noe som overhode ikke stemmer, for de het jo Christoffer, Alexander og Marcus).. Tenker litt på Jørgen, vi har et veldig spesielt etternavn å ta hensyn til, han (hvis det blir gutt) kan ikke hete Sokrates eller Wolfgang eller Tinius eller noe sånt. Må ha det litt plain Hehe
fox`y Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg liker litt spesielle navn jeg da som ikke så mange heter. har 2 gutter selv å de navna er jeg veldig fornøyd med:) Noen forslag er: Linus Liben Emiìl Emilian Alexander Nicolai Noah
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Skal sannelig ikke være enkelt. Var på UL igår, og der var det jammen meg en gutt til inni magen Koselig Gleder oss stort Vi må ta hensyn til 2 etternavn, et kort og et lengre, så vi vil veldig gjerne finne et ikke så langt navn ) Mine valg til nå......: Trym Jacob Henrik Emil Tobias Odin Brage
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Elias, Noah, og Sander
Maribella Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Det finnes så mange flotte navn syns jeg. Timian Noah William Leander Casper Isak Theo Max Nataniel Johannes Jesper Julian Hadde ikke hatt problemer med navn til evt gutt, men her i huset kommer det bare jenter. Men sparer på d siste navnet i tilfelle d kommer en gutt en gang å det får dere ikke vite;)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2008 Hmm.... Eirik Felix
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 vetle, erlend, jacob, sindre, johan, aksel, marius, henning,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå