Gå til innhold

GUTTENAVN- DEBATT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et dilemma :)

Det navnet vi ville ta er det noen i nær familie som tok nå.

Noen som har gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucas, Mathias (skulle vår baby hete men viste seg at det ble ei jente), Leander er veldig fint syns jeg da..

Skrevet

Trenger å ha den diskusjonen sjøl jeg... Vi er totalt blanke :S

Jeg syns gamle norske navn som Eirik er fine, Håvard/Håkon, osv. Men sambo forbinder de med pannebåndsguttene fra Blærum (noe som overhode ikke stemmer, for de het jo Christoffer, Alexander og Marcus).. Tenker litt på Jørgen, vi har et veldig spesielt etternavn å ta hensyn til, han (hvis det blir gutt) kan ikke hete Sokrates eller Wolfgang eller Tinius eller noe sånt. Må ha det litt plain :D Hehe

Skrevet

Jeg liker litt spesielle navn jeg da som ikke så mange heter. har 2 gutter selv å de navna er jeg veldig fornøyd med:):)

Noen forslag er:

Linus

Liben

Emiìl

Emilian

Alexander

Nicolai

Noah

Skrevet

Skal sannelig ikke være enkelt.

Var på UL igår, og der var det jammen meg en gutt til inni magen :) Koselig :) Gleder oss stort :)

Vi må ta hensyn til 2 etternavn, et kort og et lengre, så vi vil veldig gjerne finne et ikke så langt navn :))

Mine valg til nå......:

Trym

Jacob

Henrik

Emil

Tobias

Odin

Brage

Skrevet

Elias, Noah, og Sander

Skrevet

Det finnes så mange flotte navn syns jeg.

Timian

Noah

William

Leander

Casper

Isak

Theo

Max

Nataniel

Johannes

Jesper

Julian

Hadde ikke hatt problemer med navn til evt gutt, men her i huset kommer det bare jenter. Men sparer på d siste navnet i tilfelle d kommer en gutt en gang å det får dere ikke vite;)

Skrevet

Hmm....

Eirik

Felix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...