Gå til innhold

Har 3 barn...ego av meg å ønske nr 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn fra ett tidligere forhold og en med min samboer....Minstemann er 2 år. Nå faller tanken oftere innom å få en liten en til....samboer er imot det. Er jeg ego som tenker i de baner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at du ønsker deg nr 4 og selvfølgelig har du rett til å ønske deg det,men du kan ikke kreve ønske ditt oppfylt av samboeren din.

Om han er i mot,så det sikkert en grunn til det og da burde du respektere det.Men jeg kan godt skjønne at du ønsker søsken til 2 åringen,men viktig å ikke tråkke over mannens grenser også da.

Håper dere blir enige om hva dere skal gjøre da,så kanskje du klarer å overtale han,også havner du her du også!

Ps-men om du står på ditt og absolutt vil ha en til,ja da er du nok ego.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er ego. Jeg har det akkurat som deg. Vi har 3 fine gutter - 4,8 og 10 år. Min mann synes ikke vi skal ha flere, men jeg har et inderlig ønske om et barn til. Må innrømme at jeg har veldig lyst på ei jente. Selv om hverdagen er travel og til tider slitsom, ligger ønsket om et barn til og ulmer. Jeg føler meg altså ikke ferdig selv om jeg nærmer meg 38 år. Skulle bare ønske jeg fikk mannen min med på det... Hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at om det å få barn skal man være enige og vel så det. Men det må jo være lov å ønske et barn til og å snakke om det.

Kanskje samboeren din trenger litt mer tid til å tenke på det - det er en del endringer som skal til med 4 i steden for 3 barn, f.eks. bil. Men jeg syns du skal bruke tid og godsnakke med han uten å mase så kanskje han endrer mening etter hvert.

Vi har 2 hver fra før og har blitt enige om å få en sammen (om vi klarer) og det har vi brukt litt tid til å komme fram og jeg hadde aldri klart å trumfe igjennom dette om ikke han hadde vært enig i at dette er en god ide.

Lykke til - håper du klarer å enten overtale han eller å slå deg til ro med de 3 dere har :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...