Tone=) Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Var innom babyshop for å kjøpe madrass til senga vi fikk til jul, men der fikk jeg meg en liten overraskelse. Det var kun en type madrass og den kostet 900 kr!!! Hjelp. Var veldig fancy og flott, men 900? Er det nødvendig? Har liksom ikke sett madrasser noe annet sted. Noen som har et bra tips??
Babyønske �� Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Madrasser til sprinkelseng får man i møbelbutikker, på jysk, alle babyutstyrsforretninger..... Og de fås i alle prisklasser. Har selv kjøpt Svane-madrass på Møbelringen, tror den kostet rundt 600 kr.
Tone=) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 oki. ble så paff jeg at jeg stoppet letingen der og da. også prøvde jeg å finne på nettet i stedet. hehe. men jeg får vel ta med meg lommeboka ut i dag og så kanskje det går litt bedre=)
meg & lillegullgutten Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 kjøp på Ikea. Der får du madrass og beskyttelse til madrassen for en 2-300 kr. Skal kjøpe der selv jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå