Gå til innhold

Hvorfor sitter dere foran pc'n nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ut på kalkunjakt med ungene MÅTTE bare se en film de fikk i julegave først.Så de koser seg med film mens jeg sniker meg unna husarbeidet :-) Har jo juleferie :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ungen sover og jeg sniker meg unna husarbeid:)

Skrevet

Skal egentlig skrive jobbsøknad jeg :)

Skrevet

Jeg venter på at teen min skal trekke ferdig. :)

Har lagt pinnekjøttet i vann nå og skal opp og lese litt pensum mens far og søn i huset er på besøk hos svigermor:)

Skrevet

Jeg sitter i sofaen med laptop mellom ungene som er helt oppslukt i Kaptein Sabeltann filmen...

Skrevet

Tja har fri i dag og har svart på x antall mail. Må jo innom dib en tur før vi kler på oss for å gå ut. Tenkte vi skulle en tur bort i ski-bakken. Husarbeid.... hva er det?

Skrevet

Fordi at jeg sitter på jobb å kjeder meg. Ville mye heller vært hjemme med de andre enn her:(

Skrevet

Jeg sitter å lader opp til mer rydding, og bordpynting senere i dag =)) Skal gjøre alt klart i dag, så er det bare maten jeg har å konse om i morgen =)) Guttene leker litt her og der... (mini kjempe fornøyd med å ha fått storebrors gamle tøfler...han elsker alt av sko, uansett str)

Skrevet

Venter på en kollega som skal hente kjøleskapet vårt..

Junior leker på rommet sitt..

Med andre ord, tidsfordriv =)

Skrevet

Godt å se at flere enn meg har glemt hva husarbeid er :-)

Skrevet

jeg prøver å få tak i skatteetaten men d er kliiin umulig. er jo bare kø. å jeg har 1000 ting å gjøre. hjelper ikke på humøret dette kjenner jeg.

Skrevet

Da skulle du snakka med Nav i dag. Ikke akkurat gledesspredere di heller...

Skrevet

Slapper av litt siden jeg har gjort så utrolig mye i dag, hi hi. (løgn)

Jeg skal surfe litt på noe nettbutikker for å se om det er noen salg.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Skal egentlig lese pensum men er skikkelig sjuk og skal på jobb om noen timer, så jeg har sovet til 10 og slapper bare av. Småen er her heller ikke og husarbeidet unnagjorde vi i går. Nå håper jeg bare på et mirakel så jeg kan være noenlunde frisk på jobb, hater å gå på jobb når jeg er sjuk...

Skrevet

Nei de er vell ikke noe bedre tenker jeg... blir så irritert jeg.

Skrevet

Jeg har akkurat hvertinnom nettbanken og tømt kontoen så mye som mulig før kl 12.00 så slipper jeg så mye formue på neste selvangivelse....

Skrevet

Min mann er ute med barna..jeg har magesjau.

Er på bedringens vei,men lei av å ligge i sengen!!

Håper barna kan unngå smitte og med å være mye ute..kan jo håpe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...