Gå til innhold

Når bestilte dere legetime med andremann...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var jo der fra første øyeblikk med Soff, er det vanlig å vente litt andre gangen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg bestilte time slik at jeg skal til legen når jeg er ca 10+4.

Er kvalm denne gangen også, men student, så ikke sååå stort behov for evt sykemeldinger som sist. Eksamen må jeg jo ta uansett.

Jeg kunne sikkert døyd legetimen enda lenger, men det passet bra i forhold til timeplanen på skolen osv:)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg ringte når jeg var ca 6 uker (mye kø hos legen min) og fikk vel time rundt 10 uker. Normalt er vel å ha 1 svsk.kontroll rundt uke 8-12...

Skrevet

Jeg kan uansett ringe, og høre hva de sier :) Jeg trenger jo ikke å vite blodtypen min eller om jeg har hatt Rubella eller er HIV-negativ en gang til. Mensterminen flyttes jo evt. ikke før UL allikevel :)

Herreguuuud som jeg gleder meg til dette!!!! Og det er bare 3 dager til jeg er 5 uker!! Hahaha

Skrevet

Ringte uken etter jeg testet positivt. Er kjent for å ha lang ventetid der jeg går til lege, fikk time rundt uke 10.

Skrevet

Ca 10 uker.

Var det samme med første da - er jo ikke noe spennende så tidlig...

Skrevet

Legetimen fikk jeg til rundt uke 10, men jeg ringte jm og satte meg på venteliste der straks jeg fikk blå strek ;-p

Skrevet

Rundt uke 12 er vanlig på helsestasjonen tror jeg. Med nr 3 var jeg aldri hos lege, kun JM:)

Skrevet

jeg var på første kontroll i uke 8, og legen sa at det var tidlig...

men jeg var jo innom ett par ganger før det også, men du kjenner jo historien min :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...