Gå til innhold

Flere som begynner å jobbe nå i januar?


Guri Malla har to små

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på mandag, og jeg gruer meg!! Ikke akkurat grue seg kanskje, med jeg gleder meg ikke he he :) Uff det går seg vel til, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt noen måneder igjen!

 

Kanskje jeg skal stjele ukene til far? Nei da, de kommer til å kose seg så mye så, det er nok bare meg som må vende meg til denne omstillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner 15 januar, så nå gru-gleder jeg meg. Jeg kunne også gått noen uker (måneder) til hjemme. Jeg ammer såpass mye at jeg skal be om ammefri et par timer i starten. Er det flere som skal ha ammefri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på fredag! Tenkte det var best å gi pappan en myk start med en-dagers-uke, haha!

 

Gruer meg fælt til at pappaen skal passe på siden han er en vims av dimensjoner :-(. Men det går nok bra det også.

 

Men skulle ihvertfall ønske jenta mi ble frisk til den tid. Ikke greit å overta "vakta" med en syk baby med elendig appetitt som er av alle rutiner :-(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også på mandag. Gruer meg, jeg også. Gruer meg ikke så mye til det å jobbe, men det blir grusomt å være så lenge borte fra godgutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, begynner mandag 12jan 07.00. Det er alt for tidlig på morgenen!

Kunne tenkt meg å være hjemme lengre ja :-P Men vet at pappan og pode kommer til å kose seg gløgg ihjel sammen.

Så var det å håpe på bhg-plass fra 9feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner mandag 19. januar. Uff, skulle gjerne hatt lenger tid hjemme!!

12. januar starter lillemann i barnehagen. Skal tro hvordan det går...

Synes han er liten, men må prøve å være litt positiv da, he he. Han får mye nytt å se og masse leker. Så han vil vel kose seg masse, mens jeg går hele dagen og savner han, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff ja... starter på mandag jeg også... da starter mini i bhg...

holder på å psyke meg opp, men d blir vel greit etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare meg som synes dette er tøft og rart :) Mange andre jeg har snakket med gledet seg veldig til å begynne å jobbe! Men men damer, vi klarer dette også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på jobb i dag. Rolig start med få barn (jobber i bhg). Men kunne godt ha vært hjemme en stund til. Har kost med veldig dette året.Lille gutt er hjemme med pappa`n fram til midten av feb. Det kommer til å gå veldig bra. Men det var denne bhgplassen da. Hva gjør alle som ikke får plass? Vi har ikke råd til å ta permisjon uten lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner idag. Kjenner jeg gruer meg fælt., men det går seg vel til etterhvert. Vet at han får det bra hos mormor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg begynner 20. januar!

Men er så heldig at jeg bare skal jobbe 50% natt, så jeg skal fortsatt være (trøtt) hjemme med Helene... :o)

Satser på at pappaen kan ta korte dager de dagene jeg har behov for å sove! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...