Gå til innhold

Flere som begynner å jobbe nå i januar?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på mandag, og jeg gruer meg!! Ikke akkurat grue seg kanskje, med jeg gleder meg ikke he he :) Uff det går seg vel til, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt noen måneder igjen!

Kanskje jeg skal stjele ukene til far? Nei da, de kommer til å kose seg så mye så, det er nok bare meg som må vende meg til denne omstillingen!

Fortsetter under...

Jeg begynner på fredag! Tenkte det var best å gi pappan en myk start med en-dagers-uke, haha!

Gruer meg fælt til at pappaen skal passe på siden han er en vims av dimensjoner :-(. Men det går nok bra det også.

Men skulle ihvertfall ønske jenta mi ble frisk til den tid. Ikke greit å overta "vakta" med en syk baby med elendig appetitt som er av alle rutiner :-(.

Huff ja, begynner mandag 12jan 07.00. Det er alt for tidlig på morgenen!

Kunne tenkt meg å være hjemme lengre ja :-P Men vet at pappan og pode kommer til å kose seg gløgg ihjel sammen.

Så var det å håpe på bhg-plass fra 9feb

Annonse

Jeg begynner mandag 19. januar. Uff, skulle gjerne hatt lenger tid hjemme!!

12. januar starter lillemann i barnehagen. Skal tro hvordan det går...

Synes han er liten, men må prøve å være litt positiv da, he he. Han får mye nytt å se og masse leker. Så han vil vel kose seg masse, mens jeg går hele dagen og savner han, he he

Jeg begynte på jobb i dag. Rolig start med få barn (jobber i bhg). Men kunne godt ha vært hjemme en stund til. Har kost med veldig dette året.Lille gutt er hjemme med pappa`n fram til midten av feb. Det kommer til å gå veldig bra. Men det var denne bhgplassen da. Hva gjør alle som ikke får plass? Vi har ikke råd til å ta permisjon uten lønn.

Jepp, jeg begynner 20. januar!

Men er så heldig at jeg bare skal jobbe 50% natt, så jeg skal fortsatt være (trøtt) hjemme med Helene... :o)

Satser på at pappaen kan ta korte dager de dagene jeg har behov for å sove! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...