Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Begynte i går, skal ned ca 30% av vekta mi, jadda, er alt for tung. Så nå går det i allevo til frokost, musli eller Ingers rugbrød til lunsj, evt knekkebrød, og middag. Deretter er det kun gulrot eller slike ting som gjelder. Skal sies at vi spiser middag relativt seint, ca kl 17. Men nå er det slutt, nå skal vekt-trenden snues og jeg skal ned til matchvekt. Så skal jeg be om mageoperasjon og så skal jeg få bergans jakke av mamman min:) Gleder meg til å kunne kjøpe meg klær uten å se at det buler overalt, eller at jeg må gå opp en str pga stygge, tykke magen min. Da passer det ikke lenger over baken og lårene, men rundt magen. Er bare så uproposjonal:s Til høsten skal jeg være ferdig. Skal også melde meg inn på treningsstudio neste uke. Skal svømme i første omgang:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Altså det med mageopr er ikke gjort i all hast da, må søkes osv, jeg vet det. Men det andre gjelder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå