mamma sin kompis Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Har de siste 10 dagene hatt mensverk i ny og ne, og noen dager veldig trett og plutselig kvalme om natta. Tanken har hvert om en mulig graviditet. Men: 1. jeg ammer ( poden er 6 mnd), 2. jeg har fått satt inn spiral for 3 mnd siden. 3. var til etterkontroll før jul, og ved ultralyd så han to flekker/kuler. en i eggstokk og en lenger nede i livmora. Noe han trodde var cyste eller ja, ble tatt blodprøve av iallefall. Så vi får se. Tror ikke jeg er gravid, men symtomene jeg har hatt i det siste minder meg om det som skjedde for 15 mnd siden hehe. Kan jo være psykisk oxo, for vil gjerne være på tjukken igjen... Har bestilt testere, de kommer på ny året, så får vi se da.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Vil du være gravid, men så satte du inn spiral for tre mnd siden??? Kanskje litt lite gjennomtenkt......
mamma sin kompis Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Planen var å vente i 2-3 år før neste bebis. Så derfor spiral. Men skulle det ha skjedd allikvell, ja så er det hjertelig velkommen Så gjennomtenkt er det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå