Kakeåndsen Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hvor lang tid tok det før dere kom i ketose. Jeg er en utålmodig sjel....
NyttNick Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Husker ikke nøyaktig men var vel to tre dager.
Kakeåndsen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Ok, da får jeg vel vente litt til da. Har du gått ned mye? Igjen, jeg er utålmodig, og når jeg bestemmer meg for ting skulle det helst ha skjedd i går....
NyttNick Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Litt utålmodig sjel selv også.hehe Gikk på kuren fra januar til midten av april i fjor.Gikk ned 6 kg. Hadde ikke så stor tro på en kuren så var egnetlig mest bare for å få ett bevis på om det funkka eller ikke :-) De sier at kuren er for de med ti kilo eller mer overvekt.Hadde i utgangspunktet ikke så mange kilo for mye,så ble jo fornøyd for de kiloene jeg mista. Trente ikke mens jeg gikk på kuren. Så nå i januar skal jeg begynne på en ny runde.Ikke for at jeg tror jeg kommer til å gå ned så mye mer men fordi magen min var fornøyd med den maten jeg spiste,og for at jeg fikk masse energi. Også skal jeg trene i tillegg..har jeg lovt meg selv..hehe
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Åj, jeg gikk ned 5 kilo på 1 uke jeg. Hadde 10 ekstra kilo og ta av. Etter 3 dager var jeg i ketose. Skal begynne på ketolyse igjen 6 januar,etter nok en graviditet med 15 kilo for mye
NyttNick Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Tror det gikk to mnd før jeg merka noe på vekta. Da var jeg på nippen til å gi opp men hadde bestemt meg for å prøve minst fire mnd og det er jeg glad for at jeg gjorde,for plutselig gikk vekta ned.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kommer i ketose etter 1-2 dager. Gikk ned 23 kg fra januar til juni nå i år, skal på'n igjen 8 januar nå!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Hva går Ketolyse-kuren ut på?
ketosina Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 er det farlig å gå på denne når man prøver å bli gravid`? skulle gjerne mistet noen kilo FØR jeg skal få ekstra kiloer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 det er ikke farlig når man prøver, nei... men det er greit å skulle ha noen kg å gå ned, ikke bare "pynte-kilo"... ) Ketolyse-kuren går ut på å spise et minimun av karbohydrater, og få kroppen til å forbrenne fettceller i manko på noe annet..
ketosina Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 jeg skal egentlig ned 15 kg, men rekker ikke det før jeg blir gravid (håper jeg da), men ellers får jeg plutselig kanskje 30 å gå ned etter fødsel eller ennå mer liksom... Jeg er 1,56 høy og veier 70 kg, trivdes best når jeg veide mellom 52 og 55.
Dibberinnen Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kom i ketose dag 2 (testet ikke første dagen, men andre dagen var jeg i ketose.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå