Kakeåndsen Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Siden det bare er 18 mnd mellom mine to små frøkener, får jeg ofte spørsmål/kommentarer om at det må være slitsomt. Men det er det da ikke. Tror ikke det er noe verre enn å ha to med 3, 4 eller 5 år i mellom, bare forskjellige utfordringer. Så til poenget, nå i jula har jentene blitt så flinke til å leke sammen. De kan holde på ganske lenge om gangen, innimellom må vi bare sjekke at de ikke driver med noe fanteri siden det blir nesten helt stille. Minsta er med på rolleleken, og de storkoser seg sammen. Og da blir mammaen glad:-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg synes det var veldig slitsomt i begynnelsen,men det gikk mye bedre når junior ikke skulle ha pupp hele tiden. Storesøster var ektremt oppmerksomhetssyk og så til de grader hyperaktiv,og hun utnyttet det kraftig når jeg ammet. Nå er junior 6 mnd,og det hele er kjempegreier. Glad for at jeg fikk to ganske tette egentlig,men skal nok ikke ha 3 tette for å si det sånn
fox`y Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg syns d er slitsomt fortiden jeg. var slitsomt i begynnelsen oxo pga sjalusi og kiss. men så ble d en fin periode. men nå er d nesten bare krangling når de er sammen. å der er minsten faktisk verst. blir helt oppgitt til tider jeg. blir så utrivelig. De finner på bare tull og begge er VELDIG aktive. men men d blir vell bedre når de blir eldre:):) de har stor glede av verandre oxo da:) venter med nr 3 en stund til hehe.
Kakeåndsen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 Syntes perioden fra minsta var 6 mnd og til ca 1 år var værst. Nå blir det bare bedre og bedre. Størsta har aldri vært noe særlig sjalu. Faktisk minsta som har vært mest sjalu på storesøsteren. Mine har kranglet veldig lite nå i jula, til tross for at de ikke har hatt så mange andre barn å leke med. l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå