Gå til innhold

April: Vinner aldrig noem ting jeg jo....(syteinnlegg)


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

I år igjen har jeg som vanlig vært med på en masse julekalendere.

-Jernia

-dib

-apotek 1

-babyverden

-barnegarderoben

-barnas bokverden

+ at jeg har 2 stk flax kalendere her hjemme.

 

Men jeg har ikke vunnet noen ting og dette er det 3 året jeg er med på slike kalendere og jeg har vært innom hver dag og svart på dagens spørsmål. Begynner å tro at det bare er tull alt sammen og at de finner på navn så noen "vinner hver dag"

Nå e rjeg sutrette merker jeg, men jeg vill også vinne noe en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på hvor mange som deltar hver dag!?! Vi har deltatt på flere hver dag her hjemme også i mange år, ett år vant jeg på bim, med en verdi på nesten 200,-, så oppspinn er det ikke... Vant også et gavekort på en rørleggerforetning på 500,. i en Lions-kalender for noen år siden, en mobiltelefon på radioen og for en mnd siden kom en Weber-gassgrill til en verdi av 7000,- på døra med lastebil, vant den i en konkurranse på nettet i sommer... Føler ikke jeg pleier å vinne noe, men nå ser jeg at jeg GJØR jo det!! He, he... Poenget er: Ikke slutt å delta, DA vinner du IKKE!!

 

Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte av disse kalendrene er premiene fikset til beskjente. Dette høres ut som sladder, men jeg har en bekjent som stadig vinner ting hun trenger via sin venninde som "fikser" trekningen. Hun har vunnet masse dyrt barne og tur utstyr som hun påforhånd har fortalt meg at hun har blitt lovet å vinne. Etter at jeg fikk høre om flere episoder av dette har jeg sluttet å prøve å vinne noe som helst. Dårlig trøst, men....'klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg har vunnet noen ting på kalendere og konkurranser, og jeg har ingen bekjente eller noen som kjenner noen som kjenner noen osv. Men om det skjer er jo det synd! Ødelegger jo mye da..

 

Men håper vinnerlykken din snur seg snart! Alltid litt kjekt å vinne selv om det bare er en liten ting! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gejlder sef ikke alle slike konkurranser da. Det er den samme hun har vunnet i hver gang - så håper ikke hele verden er like "råtten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinner heller ikke noe - så i år orket eg ikke å bruke tid på det.

Men da vinner en jo klart ikke noe - en må prøve og delta om en vil prøve og vinne. Men men... det er litt irriterende og prøve hvert år og ALDRI vinne noe.

 

Men med slike fikserte vinnere. Skulle vært tipset. Det er utrolig dårlig lagspill og la samme person vinne om og om igjen. Hadde det bare vært en gang så hadde ikke noe brydd seg eller for den slags skyld hørt om de.t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...