Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Samfunnet kan ikke kaste ut millioner på millioner på en gruppe barn med store hjerneskader. Jeg sier at vi som samfunn har et ansvar for å kvitte oss med disse individene. Kriminelle blir de også ofte. 7 av 10 gutter har adferdsproblemer. Nå får det bli slutt. Forferdelig at samfunnet sløser så mye.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Ja, det er grusomt. Vi kan starte med å ta livet av mitt barn, ikke sant? Men uff. Han er jo blitt så stor nå. Hva skal vi gjøre,da? Sette han langt ut i Stormarka?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Tor Erling Staff kan kanskje få dem?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Eller vent, de mektigste menn i Norge har adhd. Hm. Kanskje ikke så dumme likevel disse adhd folkene,HI?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Det er stort sett bare dritten med adhdbarn. Foreslår at vi sender dem til sibir for litt hardt kroppsarbeid.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Hvem skal betale billetten til Sibir,da? Ganske mange av dem, skjønner du. Jeg forslår at DU drar,jeg. Så får du jekket ned den ekle selvopptattheten din en god del. For det trengs.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Vi finner opp en test som gjør at vi kan avlive på lik linje med downs barna og annet snusk vi ikke vil ha i dette samfunnet fordi det koster penger. Når vi har løst ADHDproblematikken på denne måten får vi se om vi finner en måte å teste for alkoholisme, narkomani, kreft i voksen alder, kreft i ung alder, deretter dumhet, latskap osv slik at vi virkelig kan få ryddet opp og bare sitter igjen med de som er noe å ha! *jahdaaaaa*
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Jeg foreslår at vi masjerer de til sibir. Mener også vi bør ha en test i 3. klasse. De som ikke har lært det de skal til da, kaster vi ikke bort mere penger på. De får masjere med adhd barna eller kvisene på samfunnets rompe som jeg også liker å kalle dem.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Du.. det blir faktisk helt fantastisk 0345. Da blir det masse penger og plass til deg og meg og våre barn. Dette er det vi burde bruke oljefondet på å finne ut av.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Det er bare en liten hake ved dette opplegget; De som har ADHD er som regel genier eller på grensen til det.... Da er det litt dumt å sende dem avgårde...... er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Det skrives rUmpe. Ikke rompe. Jeg foreslår at de som ikke kan stave i voksen alder, marsjerer i takt med adhd barna til Sibir. ETT-TO-ETT-TO
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Jeg ser det hele for meg. En renselses marsj. En to en to. Whoho. Rart ingen har tenkt på det før (regner kanskje med at det er en og annen frøken som har lekt med tanken).
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 enig med 03:54. Hvem skal bli sjefene til alle de andre barna når de blir voksne, hvis adhd barna forsvinner??! Det er jo sånn, at de som har adhd, ofte får ledende stillinger i voksen alder. Du kan ikke slå på TV`n uten å se et intervju med en person som har adhd, enten det er på verdens basis, eller her hjemme på bjerget, som har adhd, i ledende stilling, i politikken eller i pengetoppen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Den frøkena kunne dratt dit selv,hun, fordi hun ikke maktet jobben sin. ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 Hvis 7 av 10 gutter dro, ble det bare 3 gutter igjen per 10 gutter. Ikke mange som ble igjen til jentene deres,da. Hvordan skal det gå med befolkningen?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #16 Skrevet 30. desember 2008 ADHD barn har gjennomsnittlig intelligens. Det er de som er psykopater eller har en antisosial personlighet, som det heter nå, som er gjennomsnittlig litt mere intelligente en gjennomsnittet. Tror ikke det automatisk gjør dem til gode ledere. Mennesker som trenger medisinering for å eksistere og millioner i assistanse for å komme gjennom et vanslig skoleprogram er ikke velkommene i vårt samfunn.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #17 Skrevet 30. desember 2008 Tull med deg. Psykopatene stiller i en egen gruppe. Nå må du lese psykologien din bedre, for her har du miksa og triksa litt,ja.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #18 Skrevet 30. desember 2008 En spermdoner går fint til 1000 kvinner. Så får vi flytte mennesker litt rundt for å få genvariasjon. Menn suger jo uansett, det ser vi klart her inne. Drikker seg drita når morra skal på jobb, er høygravid og har sjuke unger. Ingen ting å spare på en to en to.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #19 Skrevet 30. desember 2008 Det har jeg faktisk gjort i ca 7 år, min kjære kvinne. Psykopatene, adhd barna ds barna og alt annet rusk på masjere EN TO EN TO EN TO
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #20 Skrevet 30. desember 2008 Uff, så trist når alle skjæres over den ene lille kammen. HI, leit at du ble dumpet av den deilige eksen din som hadde adhd. Men det er på tide du kommer over han, nå. Ikke vær sjalu på hun nye lengre, ok?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #21 Skrevet 30. desember 2008 Og frustrerte dibbere uten mål og mening; MARSJ!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #22 Skrevet 30. desember 2008 Ikke dra xen min inn i dette frøken nesevis. De skal marsjere de også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #23 Skrevet 30. desember 2008 Du får holde dem i hendene, eller ørene, eller hva du nå kan gripe tak i, og marsjere med eksene, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå