Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ømme bryster og skulle hatt mensen i går. tror dere jeg er gravid?!?!?!?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Tror og tror, holder meg til det jeg vet, altså at du er et julenek.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Jeg tror nok du er gravid ja. Når mensen uteblir og man får ømme bryster, er man som regel det. Gratulerer så masse. Funnet navn? Når har du termin? PS. Du kan spise egg og brunost. Ja, til og med NØTTER kan du kose deg med!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Ut å kjøpe bakovervendt sete. I morgen den dag.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Bakovervendt?! Er det ikke fremovervent som er i skuddet nå? Mente å lese en tråd her inne om det...Det står jo her, så MÅ vel være sant!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå