Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ømme bryster og skulle hatt mensen i går.

 

tror dere jeg er gravid?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror og tror, holder meg til det jeg vet, altså at du er et julenek.

Skrevet

Jeg tror nok du er gravid ja. Når mensen uteblir og man får ømme bryster, er man som regel det.

 

Gratulerer så masse. Funnet navn?

Når har du termin?

PS. Du kan spise egg og brunost. Ja, til og med NØTTER kan du kose deg med!

Skrevet

Ut å kjøpe bakovervendt sete. I morgen den dag.

Skrevet

Bakovervendt?!

Er det ikke fremovervent som er i skuddet nå? Mente å lese en tråd her inne om det...Det står jo her, så MÅ vel være sant!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...