Gå til innhold

noen som er våkne som er rett i komminga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikke sove.. 2 dager til termin å kjenner "ting" hele tiden..

åå som jeg gleder meg :D

flere som er våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er våken!!

9 dager igjen å har kjent modningssmerter i 3 uker.. å dem 2 siste dagene har det vært ille!! + at jeg har hatt diare i 2 dager også... tegn på at noe skjer kanskje snart...

gleder meg utrolig mye jeg også!!! kunne ønske å fått fasiten når jeg kommer til og føde!!!!

Skrevet

Jeg er våken, får sannelig ikke sove, 5 dager igjen til termin, og vær gang jeg får kynner/ri så blir jeg såå dårlig, vil att dette skal være over NÅ!! Har ikke fått åpning ennå, men livmorhalsen er nå bare 1 cm, så disse riene viser att det skjer noe da... Det var mye syting det ja.. hehe...

Lykke til

Skrevet

akkurat det samme her... skjekket åpning den 23 des da.. null åpning med 1cm livmorhals...::P

Skrevet

Ja jeg sjekket det natt til 1 jule dag.. Heheh.. så¨bra noe skjer da :) Er våres tur snart ja :) Skulle nesten ønske jeg nå hadde gått 2 uker over termin, for da viste jeg att noe måtte skje snart, men neida, frustrerende nok kan det ennå være 2 lange uker med disse ri/kynnerene før jeg er mamma :S Uff.. Blir godt å bli ferdig...

Skrevet

Herre skulle liksom ha en god natts søvn ja hahaha

Sover man lenger enn 4 timer sammenhengende, så er man jo bættre så gangsperr i muskler og bekken, og blæra roper etter dassen når man våkner. Auauau

Skrevet

vi får bite tenna sammen og tenk på hva som kommer til verden snart:) har jo tross alt gått snart 9mnd hehe.. litt til klarer vi.. men men vil jo ha henne ut nåååååååå!!!!

Skrevet

Hehe ja det blir litt sånn ja, er jo snakk om ei natt til bare. Jeg har ligget syk en stund også, og merker at hvis jeg er oppe å går mye så får jeg et veldig til nedpress og kynnerne blir sterkere. Hehe da er det bare å legge seg nedpå igjen, skal klare det siste døgnet til neste år.

Men tvert det ikke er så lenge igjen så skal jeg opp å gå gå gå, hmm får håpe jeg har blitt helt frisk til da.

Har enda snev av øre, hals og øye betennelse. Øyene er verst, sitter med igjenklistra øyelokk, fulle av verk yuck

Skrevet

Samme her, hatt feber i noen dager nå, ørebetennelse, sår og vond hals, håper dette går over før den lille kommer, slik att jeg slipper å smitte den lille, nok med å holde meg selv oppe om natten.. Men nå er det snart over, og ja nå har vi gått 9 mnd, sikkert derfor vi bare vil ha dem uuuut nå :P hehe.. Blir bare mer og mer sytete på att han ikke er kommet, hjelper ikke stort, men lov å håpe, men i morgen skal jeg få rieigangsettnings akupunktur, så får jeg håpe jeg ikke går lenge over termin ihvertfall. Gleder meg såå til å møte sønnen min :)

Skrevet

Snia med baby nr 2 - Fødeklar vi har termin på samme dag vist.. spennende å se hvem som kommer først, blir nok deg siden dette er min første for meg.. Lykke til..

Skrevet

Så morsomt :-) Bare småen holder seg inne til etter kl 23 i morgen så hehe

Men førstemann fikk jeg 10 dager før termin, så vi får se :-D

Åj skremmende jeg skal også på sjekk nå på morran og få modnings akupunktur. Men jeg tror ikke jeg skal ta det alikavel er litt usikker. Siden jeg har ligget til sengs siden julaften, så kjenner jeg skikkelig nedpress og sterke kynnere med en gang jeg er oppe å går for lenge. Begynner å bli frisk no da vettu hehe

Så ser for meg at legen setter nålene på de rette plassene og ungen kommer ut i rekordfart før kl 23 i morra....

Skrevet

Kjenner 6 stk av vennene mine som har hatt termin fra 5 til 20 dager etter meg, sitter nå med barna i armene sine, blir nesten litt lei meg for att det ikke er meg, att jeg ikke unner dem det, gjør jo det.. Men føler den ikke vil ut jeg :P hehe.. Så bare han venter med å dukke opp etter 1 januar ihvertfall, og heller ikke kommer den 6 januar, for da har jeg bursdag, må være kjedelig å ha bursdag på samme dag som mammaen sin ja...

Skrevet

Navnet Sebastian står på vårres navneliste også, men er ett av flere. Da vi ikke vet om det er jente eller gutt :-) Vi må nesten se om han eller hun passer til navnet også.

Skrevet

Bestemte meg for det navnet før jeg viste det var gutt, og kalt den lille i magen det å før jeg viste det, så har ikke hatt tanken på noen andre gutte navn, blir nok en liten sebastian, men gjenstår selvfølgelig å se når den lille er kommet ut, om det passer han :) Spennende å se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...