Gå til innhold

Alenefedre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye prat om alenemammar her...

Om dere vet/visste/hadde hørt om en enslig far ( der hvor mor hadde gått, og far overtok hus og barn... Hva hadde dere tenkt da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like trist at en mamma stikker fra ansvaret som at en pappa gjør det... Like tøft å være alenepappa som alenemamma.

Skrevet

har flere kompiser som er alenepappaer...

min eks var også alene med omsorgen for en 2 åring da vi ble sammen, mor hadde da samvær annen hver helg..om hun ikke skulle på fest og droppa ut.. har sett og prøvd begge sider..jeg er alenemamma for andre gang nå

Skrevet

var også sammen en alenepappa, hadde sønnen sin fulltid og mor hadde annenhver helg og noen ganger onsdag!

Skrevet

Jeg kjenner også ei som er "helgemamma" (sånn av og til), men det jeg vet av situasjoen tror jeg de har det bra me denne ordningen..og jeg tror også det er akkurat likt å være alenemamma, som alenepappa!Ingen forskjell!

Skrevet

Hadde syntes det var bra at en far tok ansvar!, men syntes det var rart at moren ikke hadde gjort det.

Men det finnes alltid to sider av en sak, så man skal ikke dømme før man vet fakta.

Skrevet

"Like trist at en mamma stikker fra ansvaret som at en pappa gjør det... Like tøft å være alenepappa som alenemamma. "

Hvem sier noen stikker fra ansvaret? Jeg er da jammen meg en alenemor, men faren stikker jo ikke fra ansvaret av den grunn. Ale jeg kjenner som er aleneforeldre har ikke blitt forlatt av den andre parten.

Skrevet

No forsto eg ikkje heilt spørsmålet, men eg prøvar å svare allikavell.

Slik eg føler det så blir alenefedre sett på med heder og ære, dei er noko å vere stolt over. Ansvarleg og tillitsfull. Når det kjem til alenemødre så er det litt delt, men eg føler iallefall at alenemødre blir sett på som blodsugande iglar som berre er ute etter å få mest mogleg bidrag frå far og som berre sitt på ræva og ikkje gjer nokon ting.

Men det er no meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...