Gå til innhold

ang løs hår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg lurer på om det er noen som vet hvor det er rimligst å bestille hair extantion på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Har du sett inne på qxl.no?

Der hadde de iallfall veldig billig extention for en mnd tid siden:)

Vanlig,clips etc etc:)

Noen har fastpris og noen er som auksjoner der du må by på de...Så til slutt vinner den som har høyest bud:)

Skrevet

Viss håret er billig er det ett dritt hår. Floker o.s.v. Betal litt meir og ha håret mye lengre. Har sett så mange stygge eksempel på folk som tar det heime. Viktig å få det skikkelig og KLIPPE det til etterpå.

Se etter "remy" hår når du bestiller. Det betyr att hårstråene ligger i samme vekstretning. Dette gjør det mye glattere og holder mye lengre.

Du kan godt prøve å gå til en frisør så han/hun kan feste det på og klippe det. Iallefall klippe/skjære det til etterpå. Har prøvd eg sett masse forskjellig. Jobber som frisør. Så eg anbefaler det på det sterkeste att du gjør det skikkelig når du først skal !!!!!!!!

Skrevet

Jeg kjøpte hår fra Bobbys i Oslo. Kjøpte i butikken, men er vel samme håret du bestiller over nett.

http://www.bobbys.com/index.php?sideID=60

Fikk min venninne som er utdannet frisør til å lime på først, da håret mitt var for kort til å sette clips i. Dette funket egentlig ikke. Løsnet ganske fort.

Satte senere håret på clips. Kjapt og enkelt å feste i håret.

Håret fra Bobbys var god kvalitet. Har stelt det godt, og etter 8-9 måneder (og en klipp) er det fortsatt flott. Min frisør var også fornøyd med det. Kommenterte spesielt at det var mye hår i pakkene.

Kostet vel ca 8-900 kroner for en pakke. Laaangt og tykt.

Til opplysning kan jeg si at jeg bestilte bleket, indisk hår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...