Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 vet det er et litt teit spm..men det alltid så mye å velge mellom. Tenkte hvis noen var veldig fornøyd med noen spesielle?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Votter til så små barn er vanskelig... De plukker de lett av seg og når de har de på seg så får de ikke grepet etter ting.. Jeg er veldig fornøyd med ReimaTec sine, de er lange slik at de kan festes over armene på dressen og holder vannet ute. Sørg for at de er akkurat passe, kjøper du de for store så blir det vanskelig for barnet å ha de på, de blir irriterte når de ikke får brukt hendene sine :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hästra er tingen.. Reimavotter suger. Det samme gjør Troll sine. Det samme gjør Nøstebarn sine. Da kan du i hvert fall styre unna tre merker med dyre votter,s å slipper du bomkjøpene vi har gjort.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg og datteren min liker ikke Reima tec sine votter, holder ikke på varmen selv om de er praktiske å ta på og holder seg på, hjelper det lite så lenge hendene er kalde! Hvor får man kjøpe Hästra votter?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Anton Sport og Sportshuset har i hvert fall. Enig, Reimatec sine votter suger. Dressene er supre, men vottene suger.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Votter i ull som sitter bra på hånden.Selv om votten blir våt så blir ikke barnet kald på hendene.Jeg vil ikke anbefale vanlige votter fordi,barnet vil ikke ha tommelen der den skal være og da blir det vanskelig for barnet å ta tak i ting ,leke osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå